Fitness Seller

watkuin je doen tegen de koppijn van clen

Simpel; Een goed dieet! :)

Toch doet de combi Tren ace, Test prop, Mast prop het erg goed op dit gebied.

zit op 750mg test e pw,ben net geen 110 en keihard.

Dus je hoefd niet perse tren,mast,ofwhat ever te pakken,cardio en voeding doet veel imo 75%

• Topic Starter Topic Starter
en hgh krieltje, dat maakt jou denk zo hard, tenminste dat ervaar ik met hgh ook.

Gebruikt iemand taurine bij clen, en zo ja waarom, het werd hier namelijk laatst aangeraden

en hgh krieltje, dat maakt jou denk zo hard, tenminste dat ervaar ik met hgh ook.

Gebruikt iemand taurine bij clen, en zo ja waarom, het werd hier namelijk laatst aangeraden

ja erg he,soms vergeet ik dat er bij te vermelden,omdat het zo een gewoonte is,idd bro HGH ook

• Topic Starter Topic Starter
ik zie hgh ook anders, niet als aas

Heb er zelf geen last van, ik krijg alleen aardige hartkloppingen en spierkrampen. Zelfs met gapen trekt m'n bek soms naar 1 kant, vingers die ineens verkrampen evenals kuiten, triceps, en hamstrings. Maar ach.. Het doet wel z'n werk.
Vandaag begonnen met 50mcg en morgen 100mcg.
De max is 150mcg, maar die doe ik toch maar niet meer :D
Taurine is idd goed tegen spierkrampen, maar hoofdpijn... Can't say it!

Heb het idee dat onze nederlandse UG Clen veeeel erger is (t.o.v. HG Clen) in zijn bijwerkingen als hoofdpijn, bonzende kop etc.

Sowieso rustig opbouwen (echt rustig) en dan zou het in principe mee moeten vallen...

Weet nog dat ik vroeger lachend 120mcg nam, voelde me heerlijk onrustig, maar wel op lekkere manier. Maar geen koppijn of what ever.
Nou dacht ik laatst UG te nemen, en had me toch een partijtje koppijn en voelde me echt naar! (op 80mcg)

Oja, en dit is een goedje dat niet is zoals een relatie! Dit wordt namelijk WEL dragelijker naar mate tijd verstrekt. Dus ff volhouden, week 2 zal relaxter zijn :P

Terug
Naar boven