Fitness Seller

WCG (BOINC) GPUgrid.

Wat is het?

huh? Ray weer terug?

hij heeft zeker weer aandacht nodig.

mental breakdown in.

3

2

1

Vroeger BOINC gebruikt voor Rosetta@home met m'n videokaarten. Nu al tijden niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
Vroeger BOINC gebruikt voor Rosetta@home met m'n videokaarten. Nu al tijden niet meer.

Geen intersse meer in ?
wou een Team onder dbb starten maar Bigt heet er totaal geen intersse in,
plus dat ik ook geen antwoord meer van u'm krijg :windup:

.

Laatst bewerkt:
en dat is ?
en JA je bent van me lijst af want wat maakt het nog uit allemaal in de wereld....

Ten eerste staat zn gezondheid sowieso op de eerste plaats, niet iets waar hij geen interesse in heeft.
Ten tweede ben je nou niet echt de makkelijkste persoon (geweest) waardoor vertrouwen ook wat lastiger is.

Geen intersse meer in ?
wou een Team onder dbb starten maar Bigt heet er totaal geen intersse in,
plus dat ik ook geen antwoord meer van u'm krijg :windup:
Stroomrekening. Ik weet niet meer hoeveel het precies was, maar waren enkele tientjes per maand. En in de zomer was het niet te harden. Had destijds twee overgeclockte topmodellen van NVIDIA draaien, die zogen nogal wat.

Ten eerste staat zn gezondheid sowieso op de eerste plaats, niet iets waar hij geen interesse in heeft.
Ten tweede ben je nou niet echt de makkelijkste persoon (geweest) waardoor vertrouwen ook wat lastiger is.

is het uit met je ventje hell? zal ik je een keertje doorsmeren?

Stroomrekening. Ik weet niet meer hoeveel het precies was, maar waren enkele tientjes per maand. En in de zomer was het niet te harden. Had destijds twee overgeclockte topmodellen van NVIDIA draaien, die zogen nogal wat.

Aa begrijpelijk ,
zoek inderdaad naar de beste PPW GPU's , draai op het moment 4x GTX750ti,
heb ook een TitanZ en een GTX780 die gaan ook draaien maar dan is de PPW wel aardig watt minder :p

maar goed ik heb het er weer voor over :cool:

2 modellen die zuigen, ik zie het probleem niet.

Voortaan in het juiste subforum plaatsen aub.

Terug
Naar boven