- Waardering
- 2.745
Zijn er meer gebruikers hier ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger BOINC gebruikt voor Rosetta@home met m'n videokaarten. Nu al tijden niet meer.

Geen intersse meer in ?
wou een Team onder dbb starten maar Bigt heet er totaal geen intersse in,
plus dat ik ook geen antwoord meer van u'm krijg![]()

en dat is ?
en JA je bent van me lijst af want wat maakt het nog uit allemaal in de wereld....
Ten eerste staat zn gezondheid sowieso op de eerste plaats, niet iets waar hij geen interesse in heeft.
Ten tweede ben je nou niet echt de makkelijkste persoon (geweest) waardoor vertrouwen ook wat lastiger is.
Stroomrekening. Ik weet niet meer hoeveel het precies was, maar waren enkele tientjes per maand. En in de zomer was het niet te harden. Had destijds twee overgeclockte topmodellen van NVIDIA draaien, die zogen nogal wat.Geen intersse meer in ?
wou een Team onder dbb starten maar Bigt heet er totaal geen intersse in,
plus dat ik ook geen antwoord meer van u'm krijg![]()
Ten eerste staat zn gezondheid sowieso op de eerste plaats, niet iets waar hij geen interesse in heeft.
Ten tweede ben je nou niet echt de makkelijkste persoon (geweest) waardoor vertrouwen ook wat lastiger is.
Stroomrekening. Ik weet niet meer hoeveel het precies was, maar waren enkele tientjes per maand. En in de zomer was het niet te harden. Had destijds twee overgeclockte topmodellen van NVIDIA draaien, die zogen nogal wat.

is het uit met je ventje hell? zal ik je een keertje doorsmeren?

Stroomrekening. Ik weet niet meer hoeveel het precies was, maar waren enkele tientjes per maand. En in de zomer was het niet te harden. Had destijds twee overgeclockte topmodellen van NVIDIA draaien, die zogen nogal wat.