MuscleMeat

We keep on growing.. URGENT

BB General

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Hallo allemaal,

Ik ben een enige tijd oflline geweest wegens een verkeersongeluk die ik heb gehad. Ik heb verschillende fracturen aan mijn benen opgelopen waardoor ik nu nog steeds bezig ben met mijn herstel(revalidatie). Ik kan en mag mijn benen volledig belasten alleen loop ik nog steeds met behulp van krukken. Kwestie van afbouwen. Ben heel lang niet mobiel geweest waardoor ik wat ben aangekomen in mijn vetpercentage en spiermassa heb kwijtgeraakt.

Ik heb vrij veel ervaring met trainen en ook ben ik me er nog steeds van bewust wat ik moet/mag eten en hoeveel ik moet eten. Mijn vraag is het volgende; Kan ik mijn vetpercentage verlagen door nu op mijn voeding te gaan letten en krachttraining thuis uit te gaan voeren. Cardio bestaat alleen uit fietsen tijdens fysiotherapie. Meer aan cardio kan ik voorlopig niet vanwege mijn situatie. Kan dit? De reden waarom ik deze vraag stel is vrij simpel. Ik ga er namelijk energie, tijd en geld insteken dus ik bedacht me dat ik het beter eerst aan jullie kon voorstellen en vragen zodat ik weet waar ik aan begin en weet of het uberhaupt wel te doen is.

Ik bedank jullie allemaal alvast vriendelijk voor jullie tijd en aandacht.

Laatst bewerkt:
Ja ik denk wel dat je je vetpercentage kan verlagen door middel van voeding/krachttraining, sowieso als je meer reps doet met iets lager gewicht.
Welk voedingsschema wil je gaan aanhouden?

Kort maar krachtig: Ja.

Zeker, als je al hebt getraind heb je een zeker 'spiergeheugen' je zult redelijk snel weer naar je oude niveau groeien. Doordat je je toch wel inspant en niet teveel (maar zeker niet te weinig) eet zul je ook iets vet kunnen verliezen.

Lijkt me goed, ik zou je zelfs aanraden om geen cardio te doen.

• Topic Starter Topic Starter