AndroidHealthClinic

Wedstrijd agenda 2007

bolle22

Cool Novice
Waardering
0
Wedstrijd agenda 2007

1 April
Open Limburgse Kampioenschappen NBBF
(C wedstrijd dames en heren & bodyfitness klasse)
Cultureel centrum "De staay" Venlo Blerick

8 April
Open Eemsmond Cup NBBF
De Molenberg Delfzijl

(Miss Fitness)

Ben benieuwd wat het wordt, succes ermee!

nog ff flink doortrainen en vreten.
Wordt waarschijnlijk 8 april voor mij.

ga normaal 1april meedraaien,eerste wedstrijd voor mij, ben alleen bang dat het niveau wat te hoog is of niet;)

ga normaal 1april meedraaien,eerste wedstrijd voor mij, ben alleen bang dat het niveau wat te hoog is of niet;)

Niveau zal normaal gezien wel meevallen aangezien het een C wedstrijd is,maar weet je natuurlijk nooit op het voorhand.
Gewoon ervoor zorgen dat je zelf top staat en dan valt het allemaal wel mee

Eind mei 2007 wordt er in Den Haag een c-wedstrijd en een NK wedstrijd georganiseerd door NAC Holland. Wordt natuurlijk weer beregezellig!

Beide wedstrijden wil ik er bij zijn, Pieken iig op de Eemonscup..

Hopen dat alles lekker blijft gaan!

Vergeet niet "De Holland" op de agenda!!

Als het goed is wordt het NK van de IFBB op 15 april 2007 gehouden en ik ben van de partij!

1 April
Open Limburgse Kampioenschappen NBBF
(C wedstrijd dames en heren & bodyfitness klasse)
Cultureel centrum "De staay" Venlo Blerick

word mij eerste westrijd als het goed is:D

Ik pak de arnold classic in maart. Maak me niet zo zorgen om mijn tegenstanders

dit jaar ga ik de Open Limburgse niet meedraaien, ik wil nog wat zwaarder worden, tussen de 90 - 100kg;).....ik kom wel kijken hoe het gaat worden

heb in de wandelgangen gehoord dat 1 april niet doorgaat, voor die gene die mee willen doen.....vraag het even na.
Tevens schijnt het zo te zijn dat er misschien 2 wedstrijden op de zelfde dag gaan vallen....

Vergeet niet "De Holland" op de agenda!!

Als het goed is wordt het NK van de IFBB op 15 april 2007 gehouden en ik ben van de partij!

't NK is de 29e, maar dat wist je waarschijnlijk ondertussen al, Aimee?

@Mascha: Welke 2 wedstrijden dan?

Laatst bewerkt:
jij gaat de limburgse pakken toch bolle?

ik ga eerst eens kijken hoe ik volgende week de ybf draai. Daarna zou ik graag het niveau op andere wedstrijden even willen pijlen en natuurlijk iedereen aanmoedigen!

Bruut, zal de c wedstrijden en holland wel gaan bezichtigen denk ik.

tja opzich zou ik over een half jaartje ook een pogin kunnen doen :rolleyes:
maar ja train pas iets langer dan een half jaar en het gaat best lekker. Dus ik denk dat nog een paar jaar train en dan mijn eerste wedstrijd pak.

they wouldn't know what hit them! :evil2:

Venlo gaat waarschijnlijk niet door, dus zou idd maar even na gaan vragen zoals Mascha al aangeeft voor de mensen die daaraan mee willen doen.

@Lanah: van De Holland weet ik inmiddels. De 29ste staat genoteerd in de agenda! ;)

huh limburg niet door joh? what happend?

@Mascha: Welke 2 wedstrijden dan?[/QUOTE zei:
Uiteindelijk is die wedstrijd dus verschoven naar oktober, gelukkig maar. Twee wedstrijden van de zelfde bond op een dag, dat zou toch van de zotte zijn.
Ruud baalde er dan ook heel erg van en heeft zelfs gezegd dat hij Delfzijl dan zou laten vervallen........
Gelukkig dus dat het allemaal weer een storm in een glas water was, en Delfzijl gaat gewoon door. HET IS IMMERS EEN TRADITIE; 1 + 2 PAASDAG IN DELFZIJL TE ZIJN

Terug
Naar boven