MuscleMeat

Weer beginnen!! Maar hoe??

bramble1988

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
2m05
Massa
105kg
Na 2 jaar wil ik graag weer fanatiek beginnen. Heb altijd fanatiek krachttraining gedaan, maar dat is de laatste jaren behoorlijk afgezakt en ben, t.o.v. 2 jaar geleden, een aantal kilo aangekomen.

Momenteel ben ik net weer begonnen, heb nog geen eetschema, maar eet vooral kipfilet, kwark e.d. en wil elke dag een half uur hardlopen voor de komende 2 maanden om af te vallen. Na die 2 maanden wil ik weer beginnen met krachttraining.

Dit is een beetje mijn idee hoe ik terug wil komen op oude niveau. Wil graag van de echte kenners weten wat wel en niet goed is.??

Alvast bedankt!!

Ga dan eerst eens moeite doen om te lezen... genoeg info te vinden... stel dan een voedings- en trainingsschema op en post die dan ff.... dan zijn er vast mensen die je met alle liefde helpen.. dit is wel heel erg de weg van de minste weerstand....

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie Niels, ik zou alleen graag willen weten of dit een goede manier is, of dat je het anders zou doen?? Misschien wel niet zo vaak cardio etc.?? En, iemand tips en hints om het best een voedingsschema te maken??

Dat bedoel ik nou juist, daar moet je niet om vragen. Je moet je eerst eens goed inlezen. Er is echt heel veel bruikbare info te lezen op dbb. Verdiep je daar eerst eens in.

Post dan eens wat je gaat eten en hoe je gaat trainen dan geven wij je wel feedback...

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik doen:)!!

Inderdaad even inlezen, je maakt alweer een paar aannames waar ik alweer van moet facepalmen.

Van dom hardlopen elke dag ga je niet afvallen en zal zeker niet bevorderlijk zijn voor je spierbehoud (in hoeverre je dat nog hebt). Als je wilt afvallen is JUIST krachttraining een geweldige manier. Dus het uitstellen van 2 maanden is ook al onzin. En als laatste, valt en staat afvallen bij een goed voedingsschema. Als je optimaal resultaat wilt zul je je ook hier in moeten verdiepen.

Inderdaad even inlezen, je maakt alweer een paar aannames waar ik alweer van moet facepalmen.

Van dom hardlopen elke dag ga je niet afvallen en zal zeker niet bevorderlijk zijn voor je spierbehoud (in hoeverre je dat nog hebt). Als je wilt afvallen is JUIST krachttraining een geweldige manier. Dus het uitstellen van 2 maanden is ook al onzin. En als laatste, valt en staat afvallen bij een goed voedingsschema. Als je optimaal resultaat wilt zul je je ook hier in moeten verdiepen.

Dat dus. Maak een goed voedingsschema. Schrijf precies op wat je eet en hoeveel. Maak daarbij de berekeningen hoeveel kcal het is, welke verhouding e/k/v. Dit in combinatie met KT zorgt ervoor dat je vet kwijt raakt. Succes !

Terug
Naar boven