MuscleMeat

Stelling Weer Die Pukkels Terug?

Peiling Peiling Wat deed jij tege Acnee?

• Totaal stemmers
    33

Goldenkiss

Novice
Waardering
0
Jongens /Meiden Wattan ook .. ik ben 20.. heb toen ik 16was erge acnee gehad.. toen ik 18was ut wel wegf.. nu ben ik 20 :eek: en het begint weeeeer ..

Kword gek. kdrink 2L water , Reinig me gezicht met alle rotzooi die ermaar voor is , scrub /loreal dinge weetikveel .. en het blijft maar erger worde.. nu is het zomer .. zooooooooooo kloop gwn hard voor lul .. winter had ik niks .. nu met lekker weer , chickies kyke vieeeeeeees :mad:

What t0 do? Hoe loste jullie ut op .. plz help , kword helemaal stressserig , aggresief , PARANOIA ..

geen varkensvlees eten

pics?

ben een prinsesje... die hebben geen pukkeltjes:)

Verspil geen moeite met die producten uit de winkel of iets niet eten, werkt vrijwel nooit. Gewoon roa nemen.

bag-over-head.jpg

niet uitknijpen geen alcohol/drugs nemen en meer in de zon gaan zitten

Waarom typ je zo raar ?

Nu het zomer is, veel in de zon gaan lopen en gaan zwemmen (weet niet of het zwemmen helpt, maar in de zomer zwem ik elke dag, en dan is er ook wel zon, en dan ben ik van mijn acne af :D)

Na de zomer met roa beginnen (want door roa wordt je huid gevoeliger voor de zon, en is niet zo leuk in de zomer).

niet blowen, want van drugs krijg je acne (geen geintje).

Wat is dat roa eigenlijk, kan zo gauw niks op google vinden

Als je nou eerst eens stopt met stressen, dat maakt het alleen maar erger. (ja echt)

Verder regelmatig je gezicht wassen met lauw water, veel water drinken, visolie, dan moet het al heel veel minder zijn. Bij mij werkt het in ieder geval prima.

Zink, biergist, vit E schijnt ook te helpen maar heb ik geen ervaring mee

Hoe erg moet je acne eigenlijk zijn voordat ze je aan een roa-kuur willen helpen?

low carb helpt ook

Terug
Naar boven