MuscleMeat

Weer een nieuwe politieke partij!

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
http://www.nu.nl/news/519578/11/Peter_R._de_Vries_start_politieke_partij.html

Concurrentie mag, maar ik vind wel dat we een beetje een overschot gaan krijgen aan politiekgeile partijen.
Zijn standpunten sociale dienstplicht kan ik mij iets bij voorstellen, maar dat file probleem blijft denk ik gewoon bestaan!
Ik denk er ook over om een politieke partij te gaan oprichten PVDBB Partij van Dutch BodyBuilders mijn standpunten zijn:

Verplicht sporten
Goedkopere supp's
Trainen gaat voor werken ( we moeten meer prof's hebben )
24 u/p d sportscholen
En geen naheffing door de Douane meer

Wie gaat er mee doen? :D

lijkt me wel wat... ;)

nee serieus ik vind het ook maar niets,
mensen weten op de duur niet meer welke partij voor wat staat

daarbij komt nog dat wanneer je het goed bekijkt, hoe langer hoe meer
élke politieke partij vervlakt, ze worden algemener (om zo weinig mogelijk mensen in het harnas te jagen), en doel numero uno = stemmen halen.

hierdoor krijg je eigenlijk een situatie van enerzijds: een grote groep links en anderzijds; een grote groep rechts

is het dan niet beter dat we gewoon een 2-party system gaan invoeren zoals in UK of USA?
comments pls!

Twee partijen systeem zitten wel voordelen aan mja.

Hey kijk es:

Peter R. De Vries

Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang (PRDV)

Wat een Hype...

kijk dat iedere bekende nono juffie in verval dreigt te raken en in de playboy gaat staan is tot daar aan toe..

dat iedere bekende mannelijke nono denkt laat ik de politiek in gaan is natuurlijk het andere uiterste.

Verplicht sporten
Goedkopere supp's
Trainen gaat voor werken ( we moeten meer prof's hebben )
24 u/p d sportscholen
En geen naheffing door de Douane meer

Je partij is gericht op de belangen van 1 groep, net als de Ouderenpartij of de Partij voor de Dieren. Net als partijen die ontstaan uit volksonvrede zoals de Groep Wilders, die als speerpunten het vreemdelingenbeleid hebben, is dat gedoemd te mislukken, helaas :D

Toch zie ik hem bijvoorbeeld wel in een functie van minister van justitie..

die peter..

weet je dat Mental theo, voor de grap een keer zijn eigen party wou oprichten.. gewoon om te zien hoe snel je zon party kon krijgen... op 1 zetel na had ie m kunnen hebben, waar gaat t heen met nederland :D

Ik denk dat Peter op het gebied van professionalisering van onze politie veel kan betekenen.

Donner is de grootste randdebiel en wereldvreemde eend die we ooit hebben gehad. Die mag per direct afgezet worden.

Mensen als Peter, die weten hoe het criminele cirquit in elkaar zit en wat er voor nodig is om delicten op te lossen, zullen een hele positieve draai kunnen geven.

Verder wens ik hem alle succes toe. Ben blij te zien dat de gevestigde orde wat meer concurrentie krijgt. Ze hebben hun beste tijd wel gehad...

Brutez zei:
Toch zie ik hem bijvoorbeeld wel in een functie van minister van justitie..

Absolutely!

Maar het probleem is dan waarschijnlijk dat ie in een coalitie van 'traditionele partijen' mee moet draaien en die een veeeeeeeeeeeeel te groot misplaatst ego hebben om hem een dergelijke functie te gunnen.

we zullen wel zien of het wat wordt. Maar het is zeker iemand met een goed stel hersens die ook weet hoe de realiteit in elkaar zit. Kan best eens heel goed gaan scoren.

Mensen als Peter, die weten hoe het criminele cirquit in elkaar zit en wat er voor nodig is om delicten op te lossen, zullen een hele positieve draai kunnen geven.

Lees jij dan maar es het interview met iemand dat deze week in de Revu staat...

Ik vind dat Marijke Hellweger en Gordon ook in de politiek moeten gaan. Lachen man! :D

Straks richt dat hele RTL-Boulevard panel ook nog een politieke partij op...

Tegenwoordig is 't bijna een statussymbool om een politieke partij op te richten :rolleyes:
waar gaat 't heen, waar gaat 't heen

Santoz zei:
naar een maatschappij waar de populairste overwint en er nog weinig te doen is omtrent de échte thema's
maar who gives a shit he... :rolleyes: ;)

Heyyyy dat klinkt als....klinkt als...USA! Bush, Kerry, verkiezingsfeesten van miljoenen waar het pak en de hoeveelheid campagnegeld telt, niks anders. :mad:

hij is nu bij Barend en Van Dorp, en ik vind em tot nu toe echt niet tegenvallen. Sterker nog; ben het helemaal met hem eens :)

Terug
Naar boven