Fitness Seller

Weer een Top 3

Lobsterboy

Cool Novice
Waardering
1
Aangezien de top 3 Film-onderwerp Topics het goed doen, hier nog maar eentje:

Top 3 Meest-opgehypte-kontfilms-die-hoe-onbegrijpenlijk-ook-een-hoop-mensen-toch-tof-vinden.

Komt tie:

1. Lord of de Rings (Jesus Christus wat een saai deel 1, een laf deel 2 en die nichterige klotehobbits in deel 3 zitten echt tot hier)
2. The Matrix
3. Elke film met Richard Gere

Ben het totaal niet eens met je nr 1 en ik denk dat ik niet alleen ben. Is gewoon avonturenfilm die heel mooi gemaakt is. Niet iedereen vind zoiets leuk om te zien, maar het is wel een meesterwerk.

Matrix 1 was verassend en leuk, maar geen meesterwerk. 2 & 3 waren niet echt goed, wel aardige special effects. Richard Gere is een softe mietje die geen bad guy kan spelen. Vind sin city wel in de top 3 passen (kan nu al reacties verwachten).

1)friends( geen film maar kom)
2) star wars
3)sin city

je bedoelt Pretty Woman?

1: harry potter 4
2: harry potter 3
3: harry potter 2
4: harry potter 1

tja... het is zo :D

[ik ben wel schuldig aan het lezen van de boeken, vond ze wel leuk om te lezen in het engels]

1) scarface
2) alles met denzel washington (vooral training day en die film waarin hij een ziekenhuis overvalt)
3) hitchhikers guide to the galxy (bah wat haat ik die film)

Big_T zei:
Ben het totaal niet eens met je nr 1 en ik denk dat ik niet alleen ben. Is gewoon avonturenfilm die heel mooi gemaakt is. Niet iedereen vind zoiets leuk om te zien, maar het is wel een meesterwerk.

Matrix 1 was verassend en leuk, maar geen meesterwerk. 2 & 3 waren niet echt goed, wel aardige special effects. Richard Gere is een softe mietje die geen bad guy kan spelen. Vind sin city wel in de top 3 passen (kan nu al reacties verwachten).
kuch an Officer and a Gentleman ??? american gigolo, enzoverder ?

mijn top3:

1. blair witch
2. alle films met ashton k*tcher
3. lotr (de boeken zijn beter :p)

roxxe zei:
kuch an Officer and a Gentleman ??? american gigolo, enzoverder ?
Ik heb niet gezegd dat hij het niet probeert/doet, ik zei dat hij het niet kan. :) The Jackal is daar een goed voorbeeld van. Willis kan dan weer alles spelen.

1. Sin City
springt er echt uit
2. Flightplan
3. een heleboel anderen

1) The village (wat een schijtfilm! de trailers deden wel anders vermoeden)
2) The excorism of emily Rose
3) Matrix 2 & 3

1). War of the worlds
2). Alle films met Ben Stiller
3.) ....

1. Open water. De omschrijving was dat het 1 van de engste films ooit zou zijn en bijzonder spannend. Wat een klotefilm was dat zeg.
2. The Village. Ontzettend gehypt maar vind er niks aan.
3. Signs, die met Mel Gibson. Aliens die niet tegen water kunnen? :roflol:

- blair witch project. De film zoog omdat ik de hoofdrolspelers zo intens dom vond dat ik wilde dat ze werden afgeslacht, maar dat gebeurde niet, ze verdwenen in het luchtledige.... 100% gay.
- Cache: een Franse thriller, uiteraard enorm artistiek verantwoord. Nuff said.
- Ken Park: 13 in een dozijn filmhuis film over ongelukkige pubers in een Amerikaanse buitenwijk, compleet met het obligatore drugsgebruik, zinloze coïtus en een zelfmoord. Woohoo. :rolleyes:

The Rock zei:
1. Open water. De omschrijving was dat het 1 van de engste films ooit zou zijn en bijzonder spannend. Wat een klotefilm was dat zeg.
2. The Village. Ontzettend gehypt maar vind er niks aan.
3. Signs, die met Mel Gibson. Aliens die niet tegen water kunnen? :roflol:

Hehehe, domme aliens die niet goed zijn ingelicht over de zaken op aarde zij altijd grappig.

titanic, eindeloos lang, mooiste moment als leo zinkt
gi jane, gewoon een k*tfilm, heel de tijd dat wijf dat one hand push ups doet
kill bill, ik snap die humor niet

Ach ja, als ik een film heb gezien die zwaar bout is en ik verwachtte er toch eigenlijk veel van heb ik hem niet afgekeken of ik ben het al vergeten, maar toen ik blair witch zag staan in dit draadje moet ik zeggen dat de eerste wel een ontzettende bout film is (twee vind ik wel ok). Dat er mensen zijn die geloofden dat die film ECHT was :eek:

1. LOTR
2. Titanic
3. Tarantino Films (op RD na, KB is soms ook...:rolleyes: mja)

1) Water World, toen de duurste film ooit gemaakt
2) James Bond films maar dan vooral de Pierce Brosnan films
3) Friends, inderdaad geen film maar met Killerbee eens dat dit de meest rukke zooi ooit gemaakt is. Draaien ze niet voor niets in ieder vliegtuig. Het is zo slap dat iedereen ter wereld er zonder problemen naar kan kijken. Kotsserie.

1 America History X gewoon een bout film, een of andere Wimpie vind n*gers helemaal niks komt in de gevangenis terecht gaat werken in de gevangenis met een n*ger en komt er achter dat niet alle n*gers zo gemeen zijn.

Echt zo'n simpele bedachte hollywood film, het enigste waarom mensen dit een goede film vinden, is dat Wimpie een n*ger op de stoeprand legt en z'n hoofd kraakt en twee, Wimpie in z'n reet wordt genomen door de opper hoofd.

2 Romper Stomper de acteur prestaties is niks mis mee, maar ja echt geweldig acteren voor deze film is niet zo moeilijk. De film gaat helemaal nergens over.

3 Tom Hanks kan alleen in drama films spelen nooit is een mean guy, bad guy, altijd de rollen die al 4 jaar geprogrameerd voor hem zijn.

shiiiit Ben de grootste k*tfilm ooit vergeten!

The Day after Tomorrow man man zelden zo'n overhypte k*tfilm gezien!

silva.. american history X slecht, man man jij doet graag contrair hé

Terug
Naar boven