AndroidHealthClinic

Weer een Top 3

acidreign zei:
shiiiit Ben de grootste k*tfilm ooit vergeten!

The Day after Tomorrow man man zelden zo'n overhypte k*tfilm gezien!

silva.. american history X slecht, man man jij doet graag contrair hé

gaat hij ff te voet zijn zoontje halen aan de andere kant van de Amerkaanse kust en vind hij hem ook nog eens onmiddelijk :D
en dan die digitale superwolven die tegen muren vliegen.

The day after tomorrow, haha absurd :D

star wars the phantom menace en het autistische flatcharacter "luke skywalker" in alle oude star wars films.

ik heb er al 3 genoemd in een vorig topic (scarface,AH X,LOTR) maar nu even de niet-gehypte k*tfilms:
1: What's eating Gilbert Grape
2: Van Helsing
3: League of Extraordinary Gentlemen
4: Secret Window
5: Big Fish

:headbang:

Silva zei:
1 America History X gewoon een bout film, een of andere Wimpie vind n*gers helemaal niks komt in de gevangenis terecht gaat werken in de gevangenis met een n*ger en komt er achter dat niet alle n*gers zo gemeen zijn.

Echt zo'n simpele bedachte hollywood film, het enigste waarom mensen dit een goede film vinden, is dat Wimpie een n*ger op de stoeprand legt en z'n hoofd kraakt en twee, Wimpie in z'n reet wordt genomen door de opper hoofd.

2 Romper Stomper de acteur prestaties is niks mis mee, maar ja echt geweldig acteren voor deze film is niet zo moeilijk. De film gaat helemaal nergens over.

3 Tom Hanks kan alleen in drama films spelen nooit is een mean guy, bad guy, altijd de rollen die al 4 jaar geprogrameerd voor hem zijn.
Tom hanks vond ik idd ook een redelijke slechte film:roflol:

Police Academy
Alle 'humoristische' films met Mel Brooks
Ghostbusters

1) Lord of the rings: we gingen altijd met school gaan kijken, man heb ik geslapen.
2) Titanic: Die Leonarde, DIE!!!!!!!!!!!
3) The village: op het einde dacht ik van, hehe dit was nu eens een slechte komedie

Blackadder zei:
gaat hij ff te voet zijn zoontje halen aan de andere kant van de Amerkaanse kust en vind hij hem ook nog eens onmiddelijk :D
en dan die digitale superwolven die tegen muren vliegen.

bhahahah ja idd ! volledig absurd

eigenlijk was war of the worlds even erg lol

1. The Eternal Sunshine of The Spotless Mind

Ik snap gewoon niet waarom die film zulke hoge cijfers krijgt. Maar volgens de mensen van imdb heb ik gewoon "te weinig levenservaring om de film te snappen" en ben ik een "****ing r*tard" :rolleyes: En dat zeggen gasten tegen mij die ongeveer net zo oud zijn als ik.

2. 21 Grams

Sean Penn is een geweldig acteur, maar hij heeft wel gespeeld in 2 van de meeste debiele films die ik ooit heb gezien.

3. The Assassination of Richard Nixon

Zo'n interessant verhaal, zo'n k*tfilm.

Deze films zijn niet echt gehyped (denk ik) maar ze worden overal wel bejubeld en dat snap ik gewoon niet...

zjivago zei:
1. The Eternal Sunshine of The Spotless Mind

Ik snap gewoon niet waarom die film zulke hoge cijfers krijgt. Maar volgens de mensen van imdb heb ik gewoon "te weinig levenservaring om de film te snappen" en ben ik een "****ing r*tard" :rolleyes: En dat zeggen gasten tegen mij die ongeveer net zo oud zijn als ik.

2. 21 Grams

Sean Penn is een geweldig acteur, maar hij heeft wel gespeeld in 2 van de meeste debiele films die ik ooit heb gezien.

3. The Assassination of Richard Nixon

Zo'n interessant verhaal, zo'n k*tfilm.

Deze films zijn niet echt gehyped (denk ik) maar ze worden overal wel bejubeld en dat snap ik gewoon niet...
Eerlijk gezegd vond ik 1 en 3 ook tegenvallen, maar echt slecht ook niet. Maar kan er wel enigszins inkomen.
21 Grams daarentegen is wel een groots drama.

21 grams vond ik ook wel een zalige film, die vooral goed in elkaar stak...

1. War of the Worlds, waarom gaat Tom Cruise niet gewoon dood?
2. Matrix, en dan vooral deel 3. Deel 1 was leuk, andere delen veroorzaakte bij mij aambeien...
3. Spiderman, wat een hype, en waarom? Pleuresfilm.

hehe moet ineens terugdenken aan een film die ik op de bus gezien heb!
superoud maar echt zo'n slechte film... ik snap de bedoeling van de film nog altijd niet eigenlijk! Ik heb het natuurlijk over 'American Gigolo'

Zeker land of the dead bij mij
Ik vond het origineel veel beter, de eerste 10 min die toen werden uitgezonden zorgden echt voor een rage
Wat blijkt baggerfilm
Voor de rest maxtrix 2 en 3'
En war of the worlds

Terug
Naar boven