MuscleMeat

Nieuws Weer opgelegde censuur door links in België

K*t voor je. Ik zie niet in hoe je je dat dan voorstelt, maar goed.

• Topic Starter Topic Starter
Wat de ene kant op kan, kan ook de andere kant op. Da's toch niet zo moeilijk?
Inderdaad, tuurlijk kan dat. Alleen kortzichtige mensen zullen dat ontkennen.

Het lijkt soms wel of alleen blanke mensen racistisch kunnen zijn, wat een enorme fout om zoiets te denken. Het kunnen net zo goed allochtone minderheden zijn die racistisch denken, maar als je dat aan het licht brengt dan ben je niet politiek-correct. Of erger, word je zelf aanzien als racist.

Het lijkt soms wel of alleen blanke mensen racistisch kunnen zijn, wat een enorme fout om zoiets te denken. Het kunnen net zo goed allochtone minderheden zijn die racistisch denken, maar als je dat aan het licht brengt dan ben je niet politiek-correct. Of erger, word je zelf aanzien als racist.

Tuurlijk kan het wel, dat een minderheid racisitisch kan denken.
Het is echter nog wel iets anders als je als meerderheid gediscrimineerd wordt door een minderheid dan wanneer je als minderheid gediscrimineerd wordt door de meerderheid.
Ik heb er persoonlijk weinig last van als een paar marokkaantjes mij discrimineren. Aangezien er weinig marokkanen er over mijn leven kunnen oordelen.
Andersom kan het nog best voor moeilijkheden zorgen.

Laatst bewerkt:

Don't fight a strawman.

Terug
Naar boven