XXL Nutrition

Weet er iemand nog een chestpress??

Mma Fighter

Cool Novice
Waardering
2
Jongens ik zoek naar een tweedehandse zittende chestpress machine voor professioneel gebruik in de gym.

Dus het is niet voor thuis daarom wil ik ook geen aanbiedingen van zo'n rommel "all-in-one" toestellen waar je thuis mee kunt trainen.

Weet er iemand nog iets?

Iets gelijk dit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat moet je ermee... Ga gewoon (incline) bankdrukken?

• Topic Starter Topic Starter
Geeft toch andere effect hoor.. je mag zeggen wat je wilt..

fitness seller heeft ne mooie van de barbarian pro versie, niet zo goedkoop, maar heb m getest en is zeer goed vind ook. ook plate loaded wat veel aangenamer is

fitness seller heeft ne mooie van de barbarian pro versie, niet zo goedkoop, maar heb m getest en is zeer goed vind ook. ook plate loaded wat veel aangenamer is

en wie/wat/waar is fitness seller en hoe kan ik hem/haar/het bereiken?

Ps: wat noem jij duur? Heb onlangs een offerte aangevraagd van "Technogym" en hun vragen voor een gereviseerde rond de 1500€...

en wie/wat/waar is fitness seller en hoe kan ik hem/haar/het bereiken?

Ps: wat noem jij duur? Heb onlangs een offerte aangevraagd van "Technogym" en hun vragen voor een gereviseerde rond de 1500€...

Techno gym, dan moet je goed kijken welke lijn! De plate loaded (gele machines) zijn erg fijn, de andere zijn echt bagger en gaan snel kapot (1 jaar intensief gebruik)

Techno gym, dan moet je goed kijken welke lijn! De plate loaded (gele machines) zijn erg fijn, de andere zijn echt bagger en gaan snel kapot (1 jaar intensief gebruik)

Hier zijn de 3 toestellen waarvan ik een offerte heb gekregen... . Zijn die slechte hier bij of niet? En welke zou jij aanraden?

Ik zou de onderste nemen als ik jou was ;)

Hier zijn de 3 toestellen waarvan ik een offerte heb gekregen... . Zijn die slechte hier bij of niet? En welke zou jij aanraden?

Die onderste is veruit de beste!
De bovenste is de lijn die ik bedoelde die van slechte kwaliteit is, zowel in onderhoud als in overdracht van krachten.

Terug
Naar boven