AndroidHealthClinic

weet iemand hoe dit liedje heet ?

ik weet welke track je bedoelt maar de naam weet ik niet (en het kan me eigenlijk ook geen zak schelen :P)

ow dat is dat nr van Dirty Dutch Fallout :) als uit me dak ben moek dan altijd denken aan cowboy's ( no homo btw ) :roflol: dunno why....:bang:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ow dat is dat nr van Dirty Dutch Fallout :) als uit me dak ben moek dan altijd denken aan cowboy's :roflol: dunno why....:bang:

haha ja 2010 DD ken ik em ook van.

maar had em onderlaatst gehoord bij crazy sexy cool toen gregor salto draaide !!! moest wel flink zoeken de t*ring

ja als ik uit me dak gaat moet ik altijd denken aan lekkere wijven en dan met me strakke scheve muil ga ik dan ook alleen maar lekkere wijven om me heen kijken, weet niet waarom jij dan aan cowboys gaat denken :D

aha die, ja die is inderdaad nice :P

haha ja 2010 DD ken ik em ook van.

maar had em onderlaatst gehoord bij crazy sexy cool toen gregor salto draaide !!! moest wel flink zoeken de t*ring

ja als ik uit me dak gaat moet ik altijd denken aan lekkere wijven en dan met me strakke scheve muil ga ik dan ook alleen maar lekkere wijven om me heen kijken, weet niet waarom jij dan aan cowboys gaat denken :D
Ja door het deuntje :P doet me beetje denken aan wilde westen shizzel :P maar kweet precies hoe jij je voorderest voelt know that feels bro ;)

Terug
Naar boven