- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu gewoon zolang mogelijk en geleidelijk spiermassa bouwen zonder dat cutten nodig is ,lange termijn wil ik waarschijnlijk wel wedstrijden gaan doen maar zie persoonlijk geen reden om 'onnodig' een prep te doorstaan dus daar wacht ik mee tot ik in ieder geval kans kan maken op een kleine wedstrijd.Is me misschien ontgaan, maar wat zijn je doelen op het gebied van bb?
Nu gewoon zolang mogelijk en geleidelijk spiermassa bouwen zonder dat cutten nodig is ,lange termijn wil ik waarschijnlijk wel wedstrijden gaan doen maar zie persoonlijk geen reden om 'onnodig' een prep te doorstaan dus daar wacht ik mee tot ik in ieder geval kans kan maken op een kleine wedstrijd.
Qua gear niet te hard pushen, marathon geen sprint type shit.
Korte termijn is ondanks goeie waardes eind cycle nu zoveel mogelijk doen om in deze (Hoogstwaarschijnlijk lange) cruise m'n waardes zo goed mogelijk te krijgen voor een mooi startpunt voor een volgende blast waar ik waarschijnlijk richting de 800-900mg/wk zal pushen
Wil in deze cruise ook eerst: Tan opbouwen (MT2), Acne scarring verminderen/wegkrijgen (GHKcu) en wanneer de tan voldoende is (UV-bescherming) start ik met Accutane om hopelijk permanent vermindering in acne te zien, dat is dan gelijk een zorg minder tijdens een cycle.
Verder is er voor nu denk ik niet heel veel te vermelden
Kun je tegenwoordig ook laten laseren heb ik gehoord.
Ik zie gelijk dat de acne dan sowieso eerst helemaal onder controle moeten zijn, zal vast ook geen goedkope behandeling zijn. Ben erg benieuwd naar de GHK, heb er veel goeds over gehoor mbt scarring en huid kwaliteit int algemeenKun je tegenwoordig ook laten laseren heb ik gehoord.

Met hoeveel ml water heb je het aangelegd? Ik merk niks van het geprik namelijk. Waarom zet je het in de delt?GHKcu op 2.5mg per dag toegevoegd (Pijnlijke shizzle, subq zeker, in mn delt beetje rood na eerste pins hopelijk niet elke x)
BPC zat er toevallig in mn linker delt bij, die is ook roodMet hoeveel ml water heb je het aangelegd? Ik merk niks van het geprik namelijk. Waarom zet je het in de delt?
Anderzijds kan je BPC toevoegen, dan heb je geen last meer van het geprik.
Vreemd. Ik mix 3ml bac op 75mg ghk-cu. Geen last van prikkend gevoel. Ik prik subq in bil vet. Buik schijnt wel gevoelig te zijn met ghk-cu.BPC zat er toevallig in mn linker delt bij, die is ook rood
![]()
4ml voor 100mg GHKcu dus 0.1ml per x nu (Meer kon ook niet in die kleine vial, denk dat 3.5ml eigenlijk de max is maar heb gelijk 2ml weer opgetrokken.
In Delt/Lats omdat bij subq buik ik de hele dag 'last' had van mn buik als gevolg van die