MuscleMeat

Weg met het strakke buikje

eeuwig zonde

gadverdamme ...

Laatst bewerkt:
Nu hoor je niemand zeggen 'ik denk dat ik een tiet zie'... ;)

een drieling is ook niet misselijk idd, met die buik komt het heus wel weer goed... alleen de striemen gaan wel grotendeels blijven...

wat de kindjes betrefft :liever een drieling als een heel leven helemaal zonder kinderen ;), er bestaat niets beters als vader (en moeder natuurlijk) te worden :)
3 mooie babys

Bah! Bah!.... kind gebaard en die vrouw is meteen op, zonde! en coïtussuele aantrekkingkracht -20c...

Heej schatjeee. waarom hebben we niet zo vaak coïtus meerr?

ja wat dacht je zelf.... hahaha...

pff dat is wel een enorme buik zeg. wat wil je met 3...

wel erg extreem dit?

Goede cut Roxxe. Ik wist wel dat het niet alléén maar vet kon zijn.

Hoort dit topic trouwens niet in "Post je foto's"?

dat buikje komt heus wel goed hoor.
zoals ol dutch zei de striemen blijf je zien maar na een jaar is de huid weer grotendeels hersteld als ze iets op haar voeding let en de juiste oef doet(na de rust natuurlijk)

Holy shit, flinke toeter ook die laatste weken :D Het zal na een tijdje wel minder worden, maar goed. Zal vast wel wat aan te doen zijn.

Kweet het niet hoor, als huid zo uitgerokken is zal het echt wel lang duren om het terug normaal te laten worden.

lijkt wel haar op d'r buik. Bah

Dat is wel de meest zieke pens vol kinderen die ik ooit heb gezien... Holy **** wat een balg. :eek:

wtf ziek,, zwangere vrouwen zijn zowiezo fatsig trouwens

Vadsig verkeerd schrijven is vadsig :D

Bah! Bah!.... kind gebaard en die vrouw is meteen op, zonde! en coïtussuele aantrekkingkracht -20c...

Heej schatjeee. waarom hebben we niet zo vaak coïtus meerr?

ja wat dacht je zelf.... hahaha...

MET JE BOCHEL! :D

Idd. Sommige zwangere vrouwen zijn echt wel geil :D

Idd. Voor zover ik weet worden zwangere vrouwen over het algemeen behoorlijk aantrekkelijk gevonden. Niet verwonderlijk overigens...

Terug
Naar boven