AndroidHealthClinic

Weighgainer - probleem.

MichaDutch

Cool Novice
Waardering
0
Beste dbb's

Ik zit met een probleem ik was na een tijdje weer begonnen met weightgainer maar na 2 dagen gebruikt te hebben kreeg ik last van lichte misselijkheid, rommelig gevoel in mijn maag en darmen, vaak naar de wc.
Hoe kan dit zijn ik had dit vorige x ook alleen dacht dat ik gewoon griep had.

Zonder weightgainer eet ik ook al erg veel maar het is een extratje.

Vriendelijke groet, Micha

• Topic Starter Topic Starter
Zou het misschien zo kunnen zijn dat ik een te hoge dosering neem? ik neem 3scheppen met zon lepeltje die in een andere protein pot zat omdat dr bij weightgainer geen zat =/

weet niet hoeveel er in zo'n schep past. maar zou nooit meer dan 40gr. ineens nemen. in het begin heb ik ook altijd dat ik 3x op een dag schijt. dat gaat wel over, bij mij tenminste

Zou het misschien zo kunnen zijn dat ik een te hoge dosering neem? ik neem 3scheppen met zon lepeltje die in een andere protein pot zat omdat dr bij weightgainer geen zat =/

Even de verpakking goed lezen, daar staat de dosering wel op. Maar drie maatscheppen? lijkt me zo wel erg veel.
Ook kan het aan de kwaliteit van je gainer liggen.

opzich is het heel normaal hoor..

toen ik net begon met whey, was ik 's ochtends ook vaak misselijk en aan de schijt..
je lichaam moet er gewoon even aan wennen..

no problemo!

Yup hier nog 1.... Ik heb er nu minder last van.

Wellicht zit er ook nog een bolle buik voor je in het verschiet :)

Bedankt voor de reactie's.

heb het nou een dag niet gebruikt en het is al een stuk minder. ik zal de hoeveelheid langzaam ombouwen :).

Gr Micha

Haha 3x is niks. Soms moet ik wel 6x op een dag man. Eigenlijk is weightgainer gewoon troep, maar als je het schijten ff niet meerekent, groei je wel als kool:). Ik gebruik 4 scheppen het maximum.

Haha dat had k al door maar t gerommel/kramp aan mn darmen is niet zo chill :P.

Mja k heb Whey Weight/mass gainer voor degene die zei misschien is t slechte weightgainer

Terug
Naar boven