AndroidHealthClinic

Weightgainer als aanvulling

Roy1993

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Ik ben van plan om een weightgainer te kopen als aanvulling op mijn maaltijden. Tevens moet deze weightgainer ook als maaltijdvervanger kunnen dienen zodat ik toch aan mijn kcal kom indien ik een x niet zoveel tijd heb oid.

Ik zat zelf te denken aan de Lean Gain van B&F, of de Rice&Protein van Bodylab.

Voor welke van de 2 zou ik het best kunnen gaan volgens jullie? Het is dus puur om extra kcal binnen te krijgen of om een maaltijd te vervangen indien nodig.

geen van beide!

ga voor de basic bulk oats, veel goedkoper, punt!.;)

Brinta door de shake............

ik neem 3x per dag 100 gram basic bulk oats + beetje whey ;)
1) goedkoop
2) lekker
3) makkelijk
4) veel calorieën
5) uhmmm.. :D

boterhammen pindakaas zijn een veel goedkoper & beter
alternatief om aan de extra kcal te komen imo.

Ik ben van plan om een weightgainer te kopen als aanvulling op mijn maaltijden. Tevens moet deze weightgainer ook als maaltijdvervanger kunnen dienen zodat ik toch aan mijn kcal kom indien ik een x niet zoveel tijd heb oid.

Ik zat zelf te denken aan de Lean Gain van B&F, of de Rice&Protein van Bodylab.

Voor welke van de 2 zou ik het best kunnen gaan volgens jullie? Het is dus puur om extra kcal binnen te krijgen of om een maaltijd te vervangen indien nodig.

lean gain. HEb het zelf ook aangeschaft.. goed te doen.. goede voedingswaarden

Gezien jouw stats verwacht ik eigenlijk niet dat je een weightgainer nodig hebt (is overigens geen vaststaand feit, maar goed).

Weightgainers vind ik enkel een optie voor dd bb'ers die een 6000+ kcal per dag binnen moeten krijgen (ofwel bijna geen). Anders is er voldoende mogelijkheid om je kh uit andere bronnen te halen.

Gezien jouw stats verwacht ik eigenlijk niet dat je een weightgainer nodig hebt (is overigens geen vaststaand feit, maar goed).

Weightgainers vind ik enkel een optie voor dd bb'ers die een 6000+ kcal per dag binnen moeten krijgen (ofwel bijna geen). Anders is er voldoende mogelijkheid om je kh uit andere bronnen te halen.

Ik ga een tijdje 4000+ eten en ik moet zeggen dat als je dan niet gebruikt maakt van lean gain etc je helemaal gek wordt van eht koken en eten de hele dag :) Wel een goeie opmerking idd als je een beetje een normaal voedingsschema hebt moet je het daar al uitk unnen halen

• Topic Starter Topic Starter
boterhammen pindakaas zijn een veel goedkoper & beter
alternatief om aan de extra kcal te komen imo.

Dat het iets duurder is dat maakt mij niet zoveel uit, gaat me er puur om dat ik als ik bijvoorbeeld tijdgebrek oid heb toch snel en gemakkelijk de kcal binnen krijg dmv een weightgain shake.

lean gain. HEb het zelf ook aangeschaft.. goed te doen.. goede voedingswaarden

Heb hem toevallig gister ook besteld, ben beniewd hoe die smaakt:)

Ga het alleen als aanvulling gebruiken voor de extra kcal of als ik een x tijdgebrek heb oid om dan toch snel en gemakkelijk de kcal binnen te krijgen.

Ik ga een tijdje 4000+ eten en ik moet zeggen dat als je dan niet gebruikt maakt van lean gain etc je helemaal gek wordt van eht koken en eten de hele dag :) Wel een goeie opmerking idd als je een beetje een normaal voedingsschema hebt moet je het daar al uitk unnen halen

Zie bovenstaande antwoorden:p

Als je het geld er toch voor hebt, maar niet de tijd. Dan is het een prima optie.
Ik heb zelf Lean gain nu in gebruik en ik ben er qua smaak prima over te spreken.
Met melk is hij zelfs best lekker! Ik heb ook Complex carb gainer gehad van XXL.
Die heb ik alleen met water gehad en dat was niet goed of slecht.

boterham met pindakaas is geen supplement, hij wilde iets weten over supplementen, dus weer een nutteloze reactie

Heb zelf een tijdje lean gain van B&F gebruikt, was enorm tevreden. In combinatie met een goede voedingsschema heeft het me een aantal kilo's opgeleverd!
Ook de smaak was goed genoeg om het met plezier op te kunnen drinken.

• Topic Starter Topic Starter
Hij smaakt inderdaad goed, heb hem gister binnengekregen. voeding is goed, dus ben benieuwd wat er volgende maand uit de meting komt.

Terug
Naar boven