AndroidHealthClinic

Weightgainer/maaltijdvervanger

Blight

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
Beste mensen,

Normaal heb ik altijd Serious Mass (banaan) maar deze is nergens meer te krijgen, wat vinden jullie een fijne/goed smakende/makkelijk oplosbare weight gainer?
Mass Perfection van B&F heb ik geprobeerd maar vind het maar een dikke drap om te drinken (no offence, voor de rest heeft B&F prima producten).

Sta open voor suggesties.

Gewoon whey - 100 grams oats - 50 gram brinta. Een goed vullende shake, wat ik zelf wel eens doe.

Fine oats + whey = win

• Topic Starter Topic Starter

Dit klinkt inderdaad wel goed! Is dit ook een beetje makkelijk weg te drinken? Zit me echt kapot te irriteren als ik zo'n dikke drap zit weg te drinken :P
Denk hierbij wel aan dat ik altijd flink wat scheppen erin doe, 600 kcal shake is wel makkelijk... dat is zo'n 175 gram oats

Laatst bewerkt:
Dit klinkt inderdaad wel goed! Is dit ook een beetje makkelijk weg te drinken? Zit me echt kapot te irriteren als ik zo'n dikke drap zit weg te drinken :P

Omdat whey en fine oats beide goed mengen met water is het geen dikke drap, maar het ligt er natuurlijk wel aan of je genoeg water erbij doet.

Eens met Scoob! Al is dat natuurlijk ook van toepassing op MassP, als je er meer water bijdoet dan word het vanzelf dunner ;)

Eens met Scoob! Al is dat natuurlijk ook van toepassing op MassP, als je er meer water bijdoet dan word het vanzelf dunner ;)

Klopt, maar ik wil wel redelijk wat calorieen in een shake drinken... en als ik 3 scoops van mass perfection (300 kcal) in een beker doe moet ik heel die shakebeker al vol met water doen en dan is het nog redelijke drap.

Klopt, maar ik wil wel redelijk wat calorieen in een shake drinken... en als ik 3 scoops van mass perfection (300 kcal) in een beker doe moet ik heel die shakebeker al vol met water doen en dan is het nog redelijke drap.

Waarom geen eetlepen olijfolie erdoor dan? Ben je met 1 a 1,5 schep klaar ;)

Terug
Naar boven