XXL Nutrition

weightgainer om goed vet te worden

moreno99

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
hallo ,

ik ben nu al een tijdje op zoek naar een goeie gainer om goed in gewicht EN vet aan te komen !!

ik ben nu 3 of 4 maanden aan het sporten ( 5 dagen per week ) en moet zeggen dat ik toch wel aardig tevreden ben met hoe het nu gaat ( van 67kg en vp7% naar 80kg en 9.2%) , ik kom goed aan in spiermassa alleen blijf ik ontsettend dun !!!

ik eet toch wel zo rond de 5000/6000 kcal per dag en ook genoeg eitwitten enz...

ik wil heel erg graag ook wat dikker worden om wat meer vorm te krijgen

ik hev al een keer de mutant mass gainer geprobeerd maar daar voor moest ik per dag 2 shakes van 1 liter nemen met !!4!! scheppen van 70cc!!! dit was amper vol te houden en binnen 9 dagen was mijn pak van 2.2kg op .... dit leek mij ook niet echt goed voor het lichaam ??? ...

dus mijn vraag is hier : wat is nou voor mijn een goeie gainer waarvan ik goed vet kan worden ??

Alvast bedankt !!:D

haha dude als je vet wilt worden neem je toch geen weighgainer :p dan zou ik meer genieten van het leven en een goeie hamburger/friet en chips gaan eten :D

rice & protein van bodylab.

maar jij eet geen 6k kcals hoor. (teminsten, geen schone)

Mutant mass is inderdaad een erg goede gainer!

Je kunt ook Mass Perfection nemen, brinta erbij, flinke scheut olijfolie erin, 400ml melk. Hier kun je dan evt nog fruit aan toevoegen en je gainer is klaar :D

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de snelle reacties :D

naja ik eet gewoon alles wat op me pad komt de hele dag door ( voorheen zonder aan te komen)

jullie advies even naast elkaar houden alvast bedankt iig :)!!

Met Mammoth 2500 kwam ik ook 1 kg per week aan, heb deze weightgainer na een paar weken weggedaan! Aanrader dus als je vet wil worden, ik kan het je niet aanraden want je zou blij moeten zijn met je lage vetpercentage. Elke kilo spier zie je nu super goed zitten als je inderdaad 9% vet hebt. En als je uiteindelijk weer droog wil worden zal je weer moeten cutten, dus zonde van je tijd!

Terug
Naar boven