Fitness Seller

Weightgainer

Ritchhhhh

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Ik was eens even aan het kijken op bodyenfitshop en zag dat ze heel wat verschillende soorten weightgainers hebben.
Weightgainers

Welke raden jullie aan? Ik ken ze namelijk allemaal niet.
Had gelezen dat Lean Gain erg goed schijnt te zijn...

Groetjes Ritchie

Ik raad je aan om geen enkele weightgainer te kopen.
Het beste is om er zelf eentje te maken door havermout, whey, melk en pindakaas te mengen in een shake.
Op die manier ben je goedkoper uit en kun je de macro's precies naar eigen hand beïnvloeden.

Mammoth is een van de betere en heeft uitstekend gewerkt bij mij.

Is Mammoth niet bekend om de grote hoeveelheden suikers die er in zitten?

Ik was eens even aan het kijken op bodyenfitshop en zag dat ze heel wat verschillende soorten weightgainers hebben.
Weightgainers

Welke raden jullie aan? Ik ken ze namelijk allemaal niet.
Had gelezen dat Lean Gain erg goed schijnt te zijn...

Groetjes Ritchie

Lean Gain is erg goed! Ook kan ik je Super Mass Gainer aanraden, zitten alleen wel een hoop vetten in :(

Werd bij mij aanbevolen... + heb em 2 maanden gebruik zo veel in vet steeg ik niet lig ook aan je voedingsschema ;).

Als het aan je voedingsschema ligt heb je eigenlijk ook geen weightgainer nodig. ;)

@Sawsbuck, inderdaad je voedingsschema is eigenlijk alles. Maar nu even terug naar het onderwerp. Ik heb zelf de weightgainer van het merk RAW IRON gebruikt van Sportfood.nl Ik vond het een erg fijne weightgainer.

@Carlito, ik weet het niet.

• Topic Starter Topic Starter
Mammoth heb ik al eens geprobeert...
Ik wil echt puur van deze site bestellen, zit nu te twijfelen tussen Lean Gain en Super Mass Gainer.

Lean Gain werkt prima voor mij.

Geen gainers. Post je voedingsschema maar eens. Dat gaat je veeeeeel verder helpen dan een gainer.

Terug
Naar boven