Fitness Seller

weightgainer

The Cobra

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Ik zou graag een weightgainer kopen, maar nu is mijn probleem dat ik nog al vrij snel acne krijg op mijn gezicht.
Dus nu is mijn vraag of er goede weightgainers zijn waarvan je geen of weinig acne door krijgt (mass perfection?).

Anders zou ik er ook zelf wel een willen maken met men isolaat perfection.
maar dan is men vraag wat ik er allemaal bij moet doen?

mvg

Weet niet hoe het zit met acné en voeding, moet je zelf eens onderzoeken (zijn genoeg topics die je kunnen helpen hier)

Maar ik zou zelf een maken in de blender, je kan kiezen tss volle melk, havermout, brinta, olijfolie (of lijnzaad-koolzaadolie), banaan, whey of isolaat, chocomelk,yoghurt, pindakaas, muesli, ...

Mijn ontbijt bestaat uit 50-70 gr havermout, 250ml volle melk, schep whey en soms wat blauwe bessen ertussen of ander stuk fruit.

Mass perfection is inderdaad een goede keuze. Goede en schone gainer :)

• Topic Starter Topic Starter
maar is het beter dan om zelf een weight gainer te maken met bijvoorbeeld ultra fine oats,.. en isolate protein of toch maar gewoon mass perfection nemen, om zo min mogelijk acne aan te maken?

Laatst bewerkt:
Vaak is het toch net de lactose die het probleem is, dus dan gaat het om de melk die je erbij drinkt. Van koolhydraten die in een weightgainer zitten krijg je geen acné normaal gezien :)

Ik gebruik mutant mass gainer triple chocolate nu ong. een maand en heb nog geen last van acne gehad

Mammoth gaf mij altijd max uitslag, geen last met veel andere gainers zoals: True Mass, Stealth, Up Your Mass, etc.

weight gainer laat je geen weight gainen
callorie overschot doet dat wel

Het is supermakkelijk zelf te maken. Scheelt in de kosten en je kan de smaak naar behoeve aanpassen. Volle melk doet het altijd goed.

OT: Als ik kijk naar mensen om me heen zal de MP vrijwel geen extra acne opwekken. Ieder persoon verschillend natuurlijk

Ik heb de Mass Perfection van B&F en die bevalt echt prima. Goede smaak en goed te drinken.
Ook geen last van Acne, al hoewel ik een best gevoelige huid heb :) (heb eczeem gehad)

Laatst bewerkt:
Volle melk + havermout ftw

Ik heb ook eens de mass perfection gebruikt, maar je acnee wordt er zeker wel erger door. Als je er gevoelig voor bent en je er niet meer last van wilt krijgen moet je het simpelweg gewoon laten staan...

Weightgainer:
Havermout (eventueel gemalen), whey, banaan (in stukjes of al gepureerd), pindakaas (licht gesmolten).
Lactose intolerant: Gebruik lactose vrije melk zoals amandel, rijst of kokos melk of gebruik water
Anders gewoon halfvolle melk of water
Mengen in een blender of shakebeker en drinken maar.

Terug
Naar boven