Fitness Seller

weightgainers,het hele jaar door?

jt87

Novice
Waardering
0
kan je weightgainers zoals mammoth het hele jaar door gebruiken of is het een goed idee om een keertje een pauze te houwe omdat het toch een hoop voedingsstoffen zijn die je lichaam moet verwerken?

heb namelijk weleens last van me darmen(krampen, veel scheten laten, soms zelfs diaree) als ik gebruik maar van de weightgainer van xxl, ik denk ook niet dat ik die nog een keer neem want bij de andere viel dat wel mee.

je kan het beste voor een weigtgainer kiezen met complexe koolhydraten en wat vezels erin. Zoals complex carb gainer of leangainer.

Wat Rene zegt inderdaad, kies er een met voldoende goede eiwitten en complex carbs. Vezels uit granen is helemaal een pre. (bijv. de RAW IRON Weightgainer met Boekweit granen).
Sommige weightgainers zijn gewoon suikerbommen en dat zorgt voor energie crashes, winderigheid etc. Dus goed de ingredientenlijsten bekijken en de verhoudingen van de voedingsstoffen.
Ook eerst altijd met een halve dosering beginnen en kijk hoe je lichaam de grote hoeveelheden koolhydraten verdraagt.

Groeten, Bas

• Topic Starter Topic Starter
ok thanks ik ga binnekort die leangainer maar is bekijke denk ik.

Terug
Naar boven