XXL Nutrition

WeightWatchers vlees

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
Waardering
17
In de AH zijn er op de vleesafdeling bepaalde vleessoorten (broodbeleg) met minder vet onder de naam WeightWatchers. Ik heb in de koelkast een heel voorraad kipfilet gekocht. Het zijn plakjes kipfilet voor op het brood. Een heel pak is 100g en dat zijn 6 plakjes.
Het is zacht gerookt kipfilet
Ingredienten:
kipfilet, keukenzout, dextrose, kruiden en specerijen, stabilisator: E331, E407, antioxidant: E301, conserveermiddel: E250. Kan sporen van tarwe, melk, ei, mosterd, selderij bevatten. 100g product uit 100g kipfilet.
Voedingswaarde:
per 100g
energie 101kcal/428kJ
eiwit 20,7
kh 1,2
v 1,5

Dit is de site:
Welcome to WeightWatchers.com
Je betaalt wel 1,79 per pakje van 100g. Maar het voordeel hiervan is dat je de kip niet hoeft te bereiden.

Iedere dag neem ik wel een heel pak. 6 plakjes snijd ik stukjes, ananas en banaan erdoorheen en smullen maar! Misschien kennen jullie het al. Maar het is een aanrader.

Die kipfilet is zalig! De met honing gerookte kalkoenfilet van Herta is ook heel lekker: 21 g eiwit, 1 g koolh., 2 g vet, 106 kcal per 100g.

Geinig, ik koop kalkoenfilet bij de Lidl... 100 gram voor 0,72 cent.

Calorisch hetzelfde, maar tja, ik hoef dan niet 1 hele euro te betalen voor de naam "weightwatchers"

met een pakje per dag scheelt dat toch 365 euro per jaar.

Geinig, ik koop kalkoenfilet bij de Lidl... 100 gram voor 0,72 cent.

Calorisch hetzelfde, maar tja, ik hoef dan niet 1 hele euro te betalen voor de naam "weightwatchers"

met een pakje per dag scheelt dat toch 365 euro per jaar.

Hulde! :D Ik haal ook kalkoenfilet bij de Aldi/Lidl. Ik kijk naar voedingswaarden, niet naar merken en shit. Geen interesse in die fancy rommel van de "weightwatchers". :rolleyes:

Hey tittyfaces,

ik weet niet precies meer waar maar aangezien jullie de supermarkten zo goed kennen een vraagje.
Kalkoensalami!! Zeer gunstige waardes, vrij veel eiwitten en laag in vet. Heb ze indertijd ergens gekocht maar weet niet meer waar en vind ze niet meer. Enig idee?

van echte weightwatchers gemaakt?

alleen de Poolse worst en Samson beleg.

Hulde! :D Ik haal ook kalkoenfilet bij de Aldi/Lidl. Ik kijk naar voedingswaarden, niet naar merken en shit. Geen interesse in die fancy rommel van de "weightwatchers". :rolleyes:

Nou moet ik zeggen dat ik die van de Lidl ook erreg lekker vind (speciaal met een beetje pittige mosterd). Die van de Aldi daarentegen... nah... raar smaakje (vreemd gekruid)... dan betaal ik liever iets meer voor iets wat ik wel lekker vind.

Overigens hebben ze ook van die pakjes van 150 gram kipfilet bij de Lidl. Met zo'n randje (provencaalse ?) kruiden... ietsies duurder, maar echt een delicatesse.

Ik vind die kipfilet van Aldi en de duurdere merken toch een verschil hoor, ik vind die van Aldi vrij vies maar ja ik ben dan ook wel een moeilijk persoon:) die kipfilet heeft een sterke geur en smaakt niet lekker. Diegene bij de slagers vind ik nog de beste maar inderdaad et duurst..
Ik betaal 2,59 voor 100 gram weightwatchers kipfilet in Louis Delhaize:eek:

Nou moet ik zeggen dat ik die van de Lidl ook erreg lekker vind (speciaal met een beetje pittige mosterd). Die van de Aldi daarentegen... nah... raar smaakje (vreemd gekruid)... dan betaal ik liever iets meer voor iets wat ik wel lekker vind.
Ik kijk enkel naar voedingswaarden. :)

Waarom zou je kipfilet van de WW nemen? Kipfilet is toch sowieso al mager... of zeg ik nu iets heel doms? :rolleyes:

Heb net die van Herta binnen met honing, hierboven gepost. Die vind ik wel best ok en beter dan Aldi.

Maarja, volgens mij betaal je gewoon dat eurotje meer omdat het een 'merk' is.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je kipfilet van de WW nemen? Kipfilet is toch sowieso al mager... of zeg ik nu iets heel doms? :rolleyes:

Je hebt helemaal gelijk. Maar het scheelt maar 0,5 gram aan vet. Dus zoveel maakt het ook niet veel uit. Het voordeel van WW is dat de calorieen erop staan. Bij normaal kipfiletplakjes staat het er nooit bij, de merkloze althans. Dus dit wordt zeker tijdelijk. Anders is het erg duur.

• Topic Starter Topic Starter
Heb net die van Herta binnen met honing, hierboven gepost. Die vind ik wel best ok en beter dan Aldi.

Maarja, volgens mij betaal je gewoon dat eurotje meer omdat het een 'merk' is.

Heb hem ook gekocht vandaag om te proberen. Het voordeel van dit product is dat je een totaal hebt van 150g ipv 100g voor 1.79 euro. Stuk voordeliger. De combinatie tussen honing en kalkoen moet ik nog proeven, dus nog even afwachten.

Terug
Naar boven