ArnieProportio
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
In de AH zijn er op de vleesafdeling bepaalde vleessoorten (broodbeleg) met minder vet onder de naam WeightWatchers. Ik heb in de koelkast een heel voorraad kipfilet gekocht. Het zijn plakjes kipfilet voor op het brood. Een heel pak is 100g en dat zijn 6 plakjes.
Het is zacht gerookt kipfilet
Ingredienten:
kipfilet, keukenzout, dextrose, kruiden en specerijen, stabilisator: E331, E407, antioxidant: E301, conserveermiddel: E250. Kan sporen van tarwe, melk, ei, mosterd, selderij bevatten. 100g product uit 100g kipfilet.
Voedingswaarde:
per 100g
energie 101kcal/428kJ
eiwit 20,7
kh 1,2
v 1,5
Dit is de site:
Welcome to WeightWatchers.com
Je betaalt wel 1,79 per pakje van 100g. Maar het voordeel hiervan is dat je de kip niet hoeft te bereiden.
Iedere dag neem ik wel een heel pak. 6 plakjes snijd ik stukjes, ananas en banaan erdoorheen en smullen maar! Misschien kennen jullie het al. Maar het is een aanrader.
Het is zacht gerookt kipfilet
Ingredienten:
kipfilet, keukenzout, dextrose, kruiden en specerijen, stabilisator: E331, E407, antioxidant: E301, conserveermiddel: E250. Kan sporen van tarwe, melk, ei, mosterd, selderij bevatten. 100g product uit 100g kipfilet.
Voedingswaarde:
per 100g
energie 101kcal/428kJ
eiwit 20,7
kh 1,2
v 1,5
Dit is de site:
Welcome to WeightWatchers.com
Je betaalt wel 1,79 per pakje van 100g. Maar het voordeel hiervan is dat je de kip niet hoeft te bereiden.
Iedere dag neem ik wel een heel pak. 6 plakjes snijd ik stukjes, ananas en banaan erdoorheen en smullen maar! Misschien kennen jullie het al. Maar het is een aanrader.

Ik haal ook kalkoenfilet bij de Aldi/Lidl. Ik kijk naar voedingswaarden, niet naar merken en shit. Geen interesse in die fancy rommel van de "weightwatchers". 
die kipfilet heeft een sterke geur en smaakt niet lekker. Diegene bij de slagers vind ik nog de beste maar inderdaad et duurst..