XXL Nutrition

wekelijkse vooruitgang

ManMachine

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m66
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Hey allen,

Ik ga in dit topic mijn vooruitgang foto's plaatsen op wekelijkse basis. Om te beginnen, dit is een verschil van 4 maanden. Ik ben momenteel aan het bulken en aangezien ik zelf nooit geen vooruitgang zie hoop ik dat jullie me kunnen zeggen of ik wel of niet vooruit ga.

30auixy.jpg

Ik heb zeker wel het idee dat er progressie is gemaakt! Het is wat moeilijk omdat alleen bovenkant borst en schouders erop staan.

Denk dat een wekelijkse foto update wat overbodig is aangezien je veranderingen minimaal is. Zou eerder zeggen om de maand ofzo maar dat is natuurlijk aan jou. :)

Post dan zinnige foto's, hier kunnen wij ook niks mee

traps, schouders goede progressie voor zover zichtbaar.
Borst lastig iets van te zeggen, moeilijk te beoordelen nu.
Benen ?

Wat Lunar zegt, wekelijks een foto plaatsen zou ik persoonlijk niet doen, mag, maar met maand tussenpose mss.
Probeer elke keer dezelfde foto te maken, zelfde pose, zelfde licht etc. Dan is progressie beter te beoordelen.

gr. Meso

Wekelijks gaat niet werken. Doe het dan om de min 2/3 maand.

Ik zou ook elke maand een progress foto laten zien.
Mag ik vragen waarom dat je nu gaat bulken, met de zomer die eraan komt;)

Ik heb zeker wel het idee dat er progressie is gemaakt! Het is wat moeilijk omdat alleen bovenkant borst en schouders erop staan.

Denk dat een wekelijkse foto update wat overbodig is aangezien je veranderingen minimaal is. Zou eerder zeggen om de maand ofzo maar dat is natuurlijk aan jou. :)

Wekelijks gaat niet werken. Doe het dan om de min 2/3 maand.

Ik zou ook elke maand een progress foto laten zien.
Mag ik vragen waarom dat je nu gaat bulken, met de zomer die eraan komt;)

Ik zou het dagelijks doen :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Dit is gewoon een snelle update die ik gemaakt heb, je ziet in ieder geval iets van verschil. En het is inderdaad een beter idee om maandelijks een update te posten :).

De reden dat ik ga bulken(nog steeds) omdat ik mijn massa doel nog lang niet heb bereikt, en ik voel de drang niet echt om te cutten met het minimum aan zonnige dagen dat wij hier meemaken ;).

Ik zal maandelijks een full body foto posten zodat het duidelijker is, zoals ik al zei, dit is maar een snelle update pic. Alvast bedankt voor de reacties.

Terug
Naar boven