AndroidHealthClinic

Wel of geen crea/nox/vanadyl voor mijn kuur?

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Hey,

Zoals jullie weten ga ik binnenkort mijn eerste kuur doen, nu heb ik nog liggen een halve kilo creatine een potje NOX3(koolstofmonoxide) en een potje vanadyl sulfate.

Zelf dacht ik het volgende

Optie 1:

6 weken creatine/nox3/vanadyl
15 weken kuren(10 weken inc nakuur)
Na de kuur creatine/glutamine

Optie 2:

14 weken kuren
daarna crea/nox3/vanadyl

Wat zouden jullie kiezen?

De kuur bestaat uit

Week 1-10: 440 mg test enth en 100 mg test prop per week
Week 1-4: D-boll 40 mg/dag
Week 12-14: Nolvadex 50/25/25

Koolstofmonoxide ? :) Jurriaan je gaat toch niet aan de uitlaat hangen of zo ? Niet doen !!

NOX3 is Arginine AKG en Ornithine AKG plus Arginine Ketoisocaproate, volgens de reclame praatjes om de stikstof balans te verbeteren.

Zou zelf gewoon op zoek gaan naar Arginine AKG en niet zo'n overprijst supplement als NOX3 kopen. En Vanadyl is toch ook niet echt goedkoop gelet op het effect. Denk dat je kuur op zich met creatine meer dan voldoende moet zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Whaah thanx bro, hoe kom ik er bij koolstofmonoxide steengoed, maarre is het beter om die shit voor of na de kuur te nemen?

Tijdens, voor en na de kuur, het zal elkaar niet bijten. Positieve stikstofbalans is des te beter als je aan het kuren bent volgens mij en creatine kan je ook gewoon blijven gebruiken, ook al ga je er dan misschien wel extra opgeblazen uitzien :)

Ik zou je creatine juist gebruiken na je kuur. Om je terugval zo klein mogelijk te maken. Natuurlijk in combinatie met een nakuur. Wanneer je je laatste inject hebt gezet, dan begin je gelijk met je creatine. :)

tinus82 zei:
Ik zou je creatine juist gebruiken na je kuur. Om je terugval zo klein mogelijk te maken. Natuurlijk in combinatie met een nakuur. Wanneer je je laatste inject hebt gezet, dan begin je gelijk met je creatine. :)

Ik dacht ervoor en erna

Kijkend naar je meest recente foto's die je hier gepost hebt heb je alles bereikt behalve je naturele grens. Niet om je down te maken, maar ik vind als je in dit stadium bent, dat kuren je gedachte niet eens moet passeren. Just my thoughts though...

Ik zou het ook na de kuur doen, aangezien jouw kuurtje wel een terugval in kracht gaat opleveren kun je dat enigzins opvangen met creatine (mits het bij jou werkt, bij mij nl. matig).

Enneh, eff een vraagje wat ga je gebruiken om het waterhoofd-effect tegen te gaan, aagezien je dianabol/test gebruikt (gaat de prop dat voldoende tegen)?!

Van vroegere posts kan ik me btw nog wel wat dingen herinneren, je snapt wel dat na deze kuur iedereen in je omgeving weet dat je aan de steroids zit, iedereen he. Wil je niet ontmoedigen, maar ik neem aan dat je weet waar je aan begint?!

good luck

Laatst bewerkt:
Waarom prop en enant samen???
Het is toch gewoon test.

@NB7: Ik weet dat ik nog lang niet aan mijn naturel grens zit, ik weet ook de eventuele side's van steroiden. mijn doel is niet om huge te worden. Ik wil graag kuren en ik heb in ieder geval een basis om op te kuren ik ken velen die kuren zonder enige basis, wel thanx voor de positieve reactie.

@ Floyd: Ja dat zullen andere zeker gaan zien, ik beken het ook gewoon en verdere meningen van anderen als ''Zielig dat je anabolen gebruikt e.d. zie ik eerder als jalourse opmerkingen. De mening van een ander daar trek ik me niet zoveel van aan.

@ Iceman Ik heb ampullen testenon gekocht die bevatten per ampul 220 mg test en 50 mg test prop, ik zie dr prop als mooi meegenomen.

Thanx Bro's

Succes met je kuur he bro, wel een logboek bijhouden. :cool:

@ Juriaan;

Hoevaak moet je injecteren dan, met die prop erbij. Gewoon 1x p/week. En wat is de functie van prop samen met die enant. Word je daar droger van of...?! tell me bro

Hehe okay, het is jouw keuze. ;) Het is gewoon dat ik een voorstander ben van naturel trainen. Maar als jij daar anders over denkt is daar niets mis mee. Succes met de kuur. :)

Floyd zei:
@ Juriaan;

Hoevaak moet je injecteren dan, met die prop erbij. Gewoon 1x p/week. En wat is de functie van prop samen met die enant. Word je daar droger van of...?! tell me bro

Normaal zet je test prop om de 2 dagen zo'n 100 mg. Ik wilde eerst 10 weken op test enth 500 mg/week gaan. Toen zag ik die testenon en vond 440 mg test enth ook wel genoeg voor een 1e kuur en vond de test prop wel mooi meegenomen. Aangezien test prop relatief weinig vocht vast houd zal ik er vast wel wat massa mee pakken :thumbs:

Terug
Naar boven