MuscleMeat

Wel of geen deca gebruiken?

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Hoor dat het de beste massa gainer die er te krijgen is maar dat je zelfs met goede voeding er erg opgeblazen uit gaat zien. Met mijn Test-e kuurtje stelde niemand gelukkig vragen omdat mijn gezicht hetzelfde bleef zelfs met dbol maar ik wil niet zo'n opgeblazen postuur krijgen waardoor het moeilijk te zien is of je nou dik of gespierd bent met shirt aan (Beetje zo'n Sterretje van Oh Oh Cherso postuur)

Je twijfelt aan je cycle omdat er mogelijk mensen zijn die denken dat je dik bent ipv buff terwijl je een shirt aan hebt.

pls go

Haha hoe opgeblazen denk je dat je wordt?
Sterretje is gewoon 1 dikke vetkwab.

Om zijn naam überhaupt al op dit forum te noemen zou al verboden moeten zijn.

Zit momenteel op 1000 test 500 deca en ben echt niet opgeblazen. ( post 1 deze dagen nog wel een foto )
Je moet gewoon goed kijken wat je eet. Veel drinken en weinig zout.

Op.het moment neem ik test deca en proviron, geen dikke kop, geen opgeblazen lichaam, maar wel goeie gains, test zit op 750 en deca op 400, was lichtelijk gebleseerd aan me schouders. Helemaal over nu. To the point, laag in zout , wel genoeg drinken en clean food, icm provi super kuur imo

Op.het moment neem ik test deca en proviron, geen dikke kop, geen opgeblazen lichaam, maar wel goeie gains, test zit op 750 en deca op 400, was lichtelijk gebleseerd aan me schouders. Helemaal over nu. To the point, laag in zout , wel genoeg drinken en clean food, icm provi super kuur imo

Ik denk dat de blessure na het kuurtje wel eens kan terugkomen.

Deca met goede voeding is niet opblazen;)
Sowieso hou je wel wat vocht vast.

Als je dat ook niet wilt moet je nnp nemen ipv deca

Hoor dat het de beste massa gainer die er te krijgen is maar dat je zelfs met goede voeding er erg opgeblazen uit gaat zien. Met mijn Test-e kuurtje stelde niemand gelukkig vragen omdat mijn gezicht hetzelfde bleef zelfs met dbol maar ik wil niet zo'n opgeblazen postuur krijgen waardoor het moeilijk te zien is of je nou dik of gespierd bent met shirt aan (Beetje zo'n Sterretje van Oh Oh Cherso postuur)

:rolleyes:

Mijn mening: ligt aan je vetpercentage. Boven de 10% -> geen deca. Onder de 10% -> wel deca.

Terug
Naar boven