- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He naamgenoot. Je mag je zelf pas bodybuilder noemen als het je wedstrijden hebt gewonnen op bodybuilding gebied(Flex Cup enzo).
Lees maar dit artikel even: http://www.flexonline.com/training/full-range-vs-partial-range
Om ik doe niet aan squat en deadlift etc wel bankdrukken een super oefening!
Bedankt voor de info! nee ik doe niet aan wedstrijden! ik doe lekker bodybuilding voor me zelf! En het slaat nergens op! pas als je wedstrijden doet of hebt gewonnen!! Dat je dan pas een Bodybuilder bent! hehe Ja mijn voeding is echt super op orde kom rond de 3400 a 3600 Kcal! dat is zat soms zelf wat te veel! Ben nog vrij aan de lichten kant 54 kilo voor 1,73 maar dat gaat de goede kant op! ik zie er al stukken beter uit. Al veel gespierder ik woog zelf een jaar geleden of zo maar iets van 43-44 kilo dat is pas ziek dun brb!
Nee ik doe krachttraining.Maar ik train op de bodybuilding manier, maar dan vindt ik niet dat jezelf al bodybuilder kan noemen. Ik train wel is bij een hardcore sportschool hier in Utrecht(All-In), en als ik zie hoe iemand die daar traint die de Arnold Classic een paar keer heeft gewonnen, dan dat is echt een enorm verschil met mijn training.

?? please tell meAls je bodybuildingsvideo's ziet dan zul je zien dat hoe groter de bodybuilder hoe kleiner de rom is. Het beste doe je dus zo'n klein mogelijk rom als je heel erg groot wilt worden.

welke bodybuilder uit nederland en helemaal uit utrecht heeft een paar keer de . arnold classic . gewonnen?? please tell me
Ik denk niet dat dit serieus is, 53 kg bij 1.73 lijkt me stug
Je zit net iets boven ondergewicht.Ik ben 1,80 bij 63KG zit in bulking periode dus ik denk dat hij nog redelijk goed zit.
Ja met 26 kg in iedere hand warm ik opBeste is gewoon super korte ROM. Des te meer kilo's kun je pakken, des te stoerder kun je doen tegen je matties en chickies. Nee srs, doe full rom en ga eten makker. Als ik zo licht was als jij zou ik full time eten in me muil douwen, gewoon naar de Mac gaan en thuis ook alles opeten. 53 kg is niet goed bruh, meeste DBB'ers kunne dit dumbell pressen. Succes ermee
. Hahahaha