XXL Nutrition

Wel of geen full range of motion?

Is je toetsenbord kapot dat je overal een uitroepteken zet waar een punt hoort te staan, of ben je gewoon raar?

Ga maar eens de basics leren dus sticky topics doornemen.

He naamgenoot. Je mag je zelf pas bodybuilder noemen als het je wedstrijden hebt gewonnen op bodybuilding gebied(Flex Cup enzo).

Lees maar dit artikel even: http://www.flexonline.com/training/full-range-vs-partial-range

U wot m8?
Dus de nummer 2 is dan geen bodybuilder op basis van de beoordeling van de jury?
Toen ik voetbalde was ik ook gewoon een voetballer, het is geen beschermde titel waarvoor je in het Nederlands elftal hoeft te spelen.

Om ik doe niet aan squat en deadlift etc wel bankdrukken een super oefening!

1454958_681798628527804_1212853249_n.jpg

Bedankt voor de info! nee ik doe niet aan wedstrijden! ik doe lekker bodybuilding voor me zelf! En het slaat nergens op! pas als je wedstrijden doet of hebt gewonnen!! Dat je dan pas een Bodybuilder bent! hehe Ja mijn voeding is echt super op orde kom rond de 3400 a 3600 Kcal! dat is zat soms zelf wat te veel! Ben nog vrij aan de lichten kant 54 kilo voor 1,73 maar dat gaat de goede kant op! ik zie er al stukken beter uit. Al veel gespierder ik woog zelf een jaar geleden of zo maar iets van 43-44 kilo dat is pas ziek dun brb!

Dan bende gij goed bezig jonguh !!

10 kg in een jaar, ga zo door !

• Topic Starter Topic Starter
Ja je kan het haast niet geloven 53 kilo en 1,73 cm! Maar het is wel een stukje beter al!

Was vorig jaar pas ziek dun 44 kilo of zo!

Nee maar me voeding is nu zeer op orde hoor!! Kom rond de 3400-3600 kcal!
Per dag en dat bestaat alleen maar uit gezonde dingen!

dat is zat lijkt me he! Voor 1,73 en 53 kilo

Goed bezig, 10kg erbij. Nu nog 30 te gaan! heuheu.
Jokes aside, oefeningen gewoon full rom uitvoeren en goed blijven eten. De rest komt vanzelf ;)

Was eerst ook flink ondergewicht rond 45kg dus ik weet hoe je je voelt. Maar als ik jou was zou ik ook squats en deadlifts gaan doen, tenzij je om een medische reden het niet kunt uitvoeren.

Je hoeft niet zo te schreeuwen!

Nee ik doe krachttraining.Maar ik train op de bodybuilding manier, maar dan vindt ik niet dat jezelf al bodybuilder kan noemen. Ik train wel is bij een hardcore sportschool hier in Utrecht(All-In), en als ik zie hoe iemand die daar traint die de Arnold Classic een paar keer heeft gewonnen, dan dat is echt een enorm verschil met mijn training.

welke bodybuilder uit nederland en helemaal uit utrecht heeft een paar keer de . arnold classic . gewonnen ???????? please tell me

Beste is gewoon super korte ROM.
Des te meer kilo's kun je pakken, des te stoerder kun je doen tegen je matties en chickies.

Nee srs, doe full rom en ga eten makker.
Als ik zo licht was als jij zou ik full time eten in me muil douwen, gewoon naar de Mac gaan en thuis ook alles opeten.

53 kg is niet goed bruh, meeste DBB'ers kunne dit dumbell pressen.

Succes ermee

Beste is gewoon super korte ROM. Des te meer kilo's kun je pakken, des te stoerder kun je doen tegen je matties en chickies. Nee srs, doe full rom en ga eten makker. Als ik zo licht was als jij zou ik full time eten in me muil douwen, gewoon naar de Mac gaan en thuis ook alles opeten. 53 kg is niet goed bruh, meeste DBB'ers kunne dit dumbell pressen. Succes ermee
Ja met 26 kg in iedere hand warm ik op :). Hahahaha :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja dank je! maar ik eet al super goed! en macdonald.s is niet goed bad food!

Ik eet nu super gezond kom rond de 3500 a 3600 kcal per dag aan goed voedsel! dat is echt meer dan zat voor 53 kilootjes! haha

Maar ik doe sinds gisteren korte rom,s bevalt me veel beter iets meer gewicht pakken! en dan krijg je veel minder snel!
last van je ellebogen! en andere gekke klote blessures!

Om met full rang over strek je al te gouw!

En me gewicht gaat steeds beter! hoor! ik kom gemiddeld rond de 5,5 kilo per maand aan! in vet vrij spiermassa!
Dus ik heb niks te veel gezecht! dat is rond de 166 gram per dag!:):p

Gr, Guido

Ga squatten en deadliften of blijf een slap ventje! FULL ROM!

not sure if troll..

Terug
Naar boven