Regela
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 24%
Hallo iedereen
Ik ben 37 jaar weeg 101 kilo en ben 193cm lang (mijn vetpercentage is gemeten op een weegschaal) en deze was 26% weet dat de meting met de weegschaal niet nauwkeurig is maar heb ook hie bij de foto's gekeken en denk dat het niet heel ver uit de richting is
Nu ben ik sinds 4 maanden aan het krachttrainen 3x per week en heb al heel wat op dit forum door gelezen maar het moeilijkste is voor mij wel de voeding
Nu zit ik met de volgende vraag ik heb op de verschillende site's mijn caloriebehoefte uitgerekend
en dan kom ik op de volgende waarden
BMR 2149 calo. en Tdee 2954 calo. mijn BMI was 26,85
wat is nu wijsheid ik wil graag spiermassa kweken en vetpercentage naar beneden hebben moet ik dan zo'n 500 calorieen onder Tdee zitten dus zal dan 2454 calorieen zijn of is dit niet verstandig
Heb nog geen voedingsschemaben wel alles aan het bijhouden van wat ik eet
en gebruik wel whey shakes
dit omdat ik geen gekookte eieren lus en ook geen vis lief hebber ben
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen
alvast bedankt
Ik ben 37 jaar weeg 101 kilo en ben 193cm lang (mijn vetpercentage is gemeten op een weegschaal) en deze was 26% weet dat de meting met de weegschaal niet nauwkeurig is maar heb ook hie bij de foto's gekeken en denk dat het niet heel ver uit de richting is
Nu ben ik sinds 4 maanden aan het krachttrainen 3x per week en heb al heel wat op dit forum door gelezen maar het moeilijkste is voor mij wel de voeding
Nu zit ik met de volgende vraag ik heb op de verschillende site's mijn caloriebehoefte uitgerekend
en dan kom ik op de volgende waarden
BMR 2149 calo. en Tdee 2954 calo. mijn BMI was 26,85
wat is nu wijsheid ik wil graag spiermassa kweken en vetpercentage naar beneden hebben moet ik dan zo'n 500 calorieen onder Tdee zitten dus zal dan 2454 calorieen zijn of is dit niet verstandig

Heb nog geen voedingsschemaben wel alles aan het bijhouden van wat ik eet
en gebruik wel whey shakes
dit omdat ik geen gekookte eieren lus en ook geen vis lief hebber ben
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen
alvast bedankt