AndroidHealthClinic

wel of niet in een bloedvat gespoten

ikkenietwete

Cool Novice
Waardering
0
Hoi!

Net me eerste shot gezet!

Nu heb ik wel geaspireerd maar eerst stroomde wel bloed uit me bil.
Ik heb 1cc gespoten, als ik wel in een bloedvat zat valt het wel me toch?

Ben namelijk wat draaierig nu?

Spoot er bloed uit? of kwam er een soort stroompje uit? kan best dat je wat geraakt hebt, maar als je echt in een bloedvat spuit... dan zou je nu wss niet typen.

Als er geen bloed bij aspireren in de spuit kwam is er zover ik het weet niets aan de hand.

• Topic Starter Topic Starter
Spoot er bloed uit? of kwam er een soort stroompje uit? kan best dat je wat geraakt hebt, maar als je echt in een bloedvat spuit... dan zou je nu wss niet typen.

Als er geen bloed bij aspireren in de spuit kwam is er zover ik het weet niets aan de hand.

Er kwam een stroompje bloed uit.
Maar als een vriendin van het zet komt er niks uit....

Vind het maar niks....

Ach man je gaat er (nog niet) dood van, gewoon een ader doorboord.

Ach man je gaat er (nog niet) dood van, gewoon een ader doorboord.

Oke, zal wel mee vallen dan.
Ik gebruikte ook een 10 ml spuit voor 1 ml, niet handig....:eek:

Maar als ik wel in een bloedvat had gespoten of heb gespoten wattan?

Enne, word die test nu nog wel opgenomen?

Oke, zal wel mee vallen dan.
Ik gebruikte ook een 10 ml spuit voor 1 ml, niet handig....:eek:

Maar als ik wel in een bloedvat had gespoten of heb gespoten wattan?

Enne, word die test nu nog wel opgenomen?
Zo'n grote spuit maakt niks uit en als je in een vat zit weet ik ook niet wat er gebeurd. Maar als je geaspireerd hebt is er niks aan de hand en al helemaal niet als je hem in je bibs hebt gezet, spier genoeg. Dat draaierige zal wel van de opwinding komen dat had ik vroeger ook. Toen duurde het een uur voordat hij er in zat met zweet op mijn voorhoofd. Nu ben ik in 4 minuten klaar en eet gewoon tussedoor me broodje op.

Hoi!

Net me eerste shot gezet!

Nu heb ik wel geaspireerd maar eerst stroomde wel bloed uit me bil.
Ik heb 1cc gespoten, als ik wel in een bloedvat zat valt het wel me toch?

Ben namelijk wat draaierig nu?

heb ik eergisteren ook voorgehad gewoon ff een adertje geraakt ofzo... bloede wel hevig bij mij ff druk erop gezet en was zo voorbij
was ook wel ff draaierig maar dat komt gewoon omdat je je druk maakt over niks... ;)

Zo'n grote spuit maakt niks uit en als je in een vat zit weet ik ook niet wat er gebeurd. Maar als je geaspireerd hebt is er niks aan de hand en al helemaal niet als je hem in je bibs hebt gezet, spier genoeg. Dat draaierige zal wel van de opwinding komen dat had ik vroeger ook. Toen duurde het een uur voordat hij er in zat met zweet op mijn voorhoofd. Nu ben ik in 4 minuten klaar en eet gewoon tussedoor me broodje op.

hahah...al doende leert men zullen we dan maar zeggen....;)
Maar volgende week laat ik hem wel weer door een goede vriendin zetten.

heb ik eergisteren ook voorgehad gewoon ff een adertje geraakt ofzo... bloede wel hevig bij mij ff druk erop gezet en was zo voorbij
was ook wel ff draaierig maar dat komt gewoon omdat je je druk maakt over niks... ;)

oke dan!

Maar, als je nu wel in een bloedvat hebt gespoten, wattan?
Word die test dan nog wel opgenomen?

ikkenietwete.

Maar serieus, maak je toch geen zo'n zorgen, je hebt helemaal niet in een ader gespoten, zo gemakkelijk gaat dat niet hoor.

Nou als ik het volgende lees, heb ik of in de ader gespoten of er doorheen geprikt:

3a. Do I really need to aspirate?
Those who inject without aspirating are taking unnecessary chances. Sweating, nausea, dizziness, severe coughing, breathing difficulties, anaphylactic shock, coma or death can all result from not aspirating. Most of the time, steroid users experience dizziness and coughing fits when they inject into a blood vessel. But you need to be aware of the dangers of negle

Nu is het allemaal wel goed gegaan en was het maar 1 ml maar toch....
Ik werd namelijk ook draaierig en moest ook hoesten.....

Laat hem volgende week wel door een vriendin zetten.....;)

Iniedergeval bedankt voor alle reactie `s......

als je in een adder heb gespoten merk je dat binnen driekwartier dus er is niks aan de hand maak je geen zorgen ;)

Zonde van de olie, maar je zal het zeker overleven.

als je in een ader hebt gespoten merk je dat binnen 1 minuut al. Je hoest je longen uit, je voelt een druk op je borst, adem ruikt naar dat spul en met beetje pech krijg je ook nog dikke griep te pakken. Btw in ader injecteren merk je ook soms tijdens het zetten, gaat meestal veel moeilijker dan normaal en moet je veel harder drukken om dat olie eruit te persen.

als je in een ader hebt gespoten merk je dat binnen 1 minuut al. Je hoest je longen uit, je voelt een druk op je borst, adem ruikt naar dat spul en met beetje pech krijg je ook nog dikke griep te pakken. Btw in ader injecteren merk je ook soms tijdens het zetten, gaat meestal veel moeilijker dan normaal en moet je veel harder drukken om dat olie eruit te persen.

Jah, dat had ik dus.
Ik heb ook wel geaspireerd alleen ik heb te veel bewogen zit ik mij nu te bedenken.

Maare, griep enzo zal me worst wezen maar geen blijvende schade hoop ik?

Want ik heb de hele middag wat verhalen gelezen hier over en daar wordt je niet vrolijk van.
Schade aan de longen, etc,etc....

En het lullige is dat ik heel rustig was toen ik de spuit zette alleen toen er bloed uit stroomde dacht ik van hey...
En toen begon ik te hoesten en werd ik draaierig, toen had ik wel even een flip momentje....

Longembolie met dood tot gevolg kan ook

Terug
Naar boven