xzenir
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Hey allemaal,
Vanochtend toch maar eens geprobeerd om met riem te trainen en het voelde echt wel chil! Tijdens het squatten had ik het gevoel dat ik me minder op me rug hoefde te focussen, waardoor ik me dus meer op me benen kon richten.
Tja bij het DLen kon ik gewoon meer kilo's pakken
.
Maar me vraag is eigenlijk squat gericht en aangezien er zowel voorstanders als tegenstanders zijn van trainen met een riem..
Als je normaal het gevoel hebt dat je teveel met je rug doet tijdens het squatten (ok techniek), is het dan slim als ik die riem ga gebruiken?
Hoeft natuurlijk niet altijd te zijn, maar met de sets die wat meer tegen me 1Rom aanzitten.
Greetz
Vanochtend toch maar eens geprobeerd om met riem te trainen en het voelde echt wel chil! Tijdens het squatten had ik het gevoel dat ik me minder op me rug hoefde te focussen, waardoor ik me dus meer op me benen kon richten.
Tja bij het DLen kon ik gewoon meer kilo's pakken
.Maar me vraag is eigenlijk squat gericht en aangezien er zowel voorstanders als tegenstanders zijn van trainen met een riem..
Als je normaal het gevoel hebt dat je teveel met je rug doet tijdens het squatten (ok techniek), is het dan slim als ik die riem ga gebruiken?
Hoeft natuurlijk niet altijd te zijn, maar met de sets die wat meer tegen me 1Rom aanzitten.
Greetz