XXL Nutrition

welk antivirus programma bevalt je het best en waarom?

Peiling Peiling welk antivirus programma gebruik je?

• Totaal stemmers
    44

klusmier

Massive Warrior
Waardering
0
na aanleiding van een hoop geinstalleerde antivirus programma's zag ik het nut wel in van een algemene enquete!

- welk antivirus programma gebruik je?
- welk operating systeem?
- hoe bevalt het programma?

:cool:

ESET NOD32 op Win XP PRO. Is een super licht programma en bevat vele opties. Tevens heel vaak als beste getest (scantijd, aantal herkenningen van virussen, trojans etc).

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik nu: avast! antivirus Home Edition, anti-spyware & anti-rootkit for Windows

bitdefender loopt vast op mijn Vista Ultimate SP1......
;)

Heb altijd norton antivirus.

Geen en nog steeds geen problemen met mijn pc
Gewoon een beetje opletten wat en waar je download

• Topic Starter Topic Starter
vermeld ook even welk OS je gebruikt, zodat anderen ook wat aan eventuele tips hebben!
:thumbs:

* Clamwin
* Windows XP / Linux
* Goed!

nod32 lekker licht programma, en volgens mij als 1 van de beste getest
heb windows xp erop zitten

- geen / avast
- linux/ win XP
- niet nodig/ Pa had eens problemen met virussen en voor een of andere reden heeft hij dan avast gedownload en ik gebruik het nu ook hoewel ik het zeer irritant vind dat als je een volledige scan van je computer doet hij stop als hij iets vind tot je op ok drukt en dan pas weer doorgaat.

nod32 ook hier, op mijn laptop (vista) en PC (xp). Omdat het zo weinig geheugen eet in vergelijking met veel andere.

XP-pro + AVG-free thuis (bevalt prima) en op het werk geen virusscanner (linux... alhoewel, ik geloof dat clamav geinstalleerd staat, maar draait niet als een deamon dacht ik)

Vaste PC- CA anti-virus, heb het idee dat deze enorm vertraagt (XP)

Laptop- Norton anti virus (Vista)

Vista x86-64 sp1 en ik gebruik avast home. Snel en gebruik weinig geheugen.

Laptop gebruik ik linux Sabayon 64 bit. Hier heb ik geen antivirus voor nodig.

Uit jou luist zou ik NOD32 nemen

Ik gebruik Avira free op vaste pc (XP) het grootste voordeel vind ik dat het superlicht draait op je systeem, grootste nadeel is dat je géén emailscanner hebt en de updates nogal lang kunnen duren.

Ik overweeg nog om er eens F-prot van F-Secure op te zetten...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven