JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je gebruikt zeker een Mac...........of je draait een Linux-variant?

nee, ik maak idd misbruik van hetgeen mij aangeboden wordt.......................maar na elke illegale download vraag ik Jezus wel om vergeving!!Jij koopt je software toch zeker wel legaal Klus? Anders.......

nee, ik maak idd misbruik van hetgeen mij aangeboden wordt.......................maar na elke illegale download vraag ik Jezus wel om vergeving!!
![]()
Ik zou zeggen: "Practice what you preach"ik zou het wel willen, maar dat gaat me een vermogen kosten.............Het vlees is zwak heIk zou zeggen: "Practice what you preach"

ik zou het wel willen, maar dat gaat me een vermogen kosten.............
ik ben er tenminste nog eerlijk in om het te zeggen
Als je iets niet kunt betalen dan is het je misschien ook niet gegund. Denk daar maar eens over na. in dat geval had ik zelf ook het liefst Linux gedraaid, maar mijn vrouw kan/ wil daar niet mee werken!Haha, nee dat praat het goedAls je iets niet kunt betalen dan is het je misschien ook niet gegund. Denk daar maar eens over na.
Maar misschien dat dit topic wel een goede gratis virusscanner oplevert.

daar ben ik nu langzamerhand ook al achter!Jullie probleem is Windhoos zelf....Linux is het beste antiviri.