Fitness Seller

Welk is het beste supplement dat je in huis hebt?

pure protein omdat je het in de avond en nacht ook kan nemen schake het wel met water,als iemand een nog een goed suplement weet voor erbij te nemen graag een reactie greetzzzzzzz

Whey (van Optimum Nutrition) voor beter herstel

Complex Carb Gainer

Zonder twijfel

Xtreme Drive Hardcore !

ben ik momenteel volop mee bezig ! Nog een maandje te gaan, maar nu al méér dan tevreden over het resultaat !

Iemand een goed voorstel wat ik als opvolging kan doen op de Xtreme drive van First Class ? Iedereen zegt dat je het resultaat dat je bijgekomen bent blijft behouden ! Maar wil toch zeker spelen en als het even mag NOG blijven groeien, dus wat neem ik dan als opvolging.
als ik dan wat tijd tussen kan laten kan ik in het voorjaar terug een zware kuur Xtreme Drive doen.

Jullie suggesties ?

/bump

Van alle PWOs is dit voor mij verreweg de meest effectieve:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.bodybuilding.com/store/nutrex/hemorage.html

Heb al behoorlijk wat PWOs geprobeerd(superpump,nano vapor,no explode, die van dorian yates, crack, no shotgun etc.), maar deze owned echt alles.
Vooral kracht en motivatie knallen d'r uit, neem zelf 1 schepje met wat amino's(xtend).
Zelfs de werking wordt niet minder na 10 keer gebruikt te hebben.

uber mass!!!!

Whey Platinum

Buiten de Whey, vind ik Animal Pump heerlijk als PWO

Eiwit hydrolisaat

Hydrolisaat verliest toch positieve eigenschappen tijdens het ''voor verteer'' proces die whey nog wel heeft? Ook bevat het volgens mij maar 79-81% eiwit en is het nog duur ook.

Waarom is dit jou beste supplement 3XL?

grtz

Bereidingsproces zorgt er idd voor dat het z'n biologische aktiviteit verliest, vandaar dat ik het alleen rondom m'n training neem. Op dat moment gaat he me allen om de aminozuren, niet om de andere eigenschappen.

Gangbare hydrolisaten bevatten idd rond de 80% eiwit, en is idd in verglijking met andere eiwitten duur, maar prijs is niet mijn uitgangspunt. Hydrolisaat komt uit onderzoeksresultaten goed uit de bus en eigen ervaring is ook dat het meer effect heeft dan isolaat oid.

b-alanine, ben nog steeds verbaasd wat dat uitmaakt (in combi met mono creatine)

Bereidingsproces zorgt er idd voor dat het z'n biologische aktiviteit verliest, vandaar dat ik het alleen rondom m'n training neem. Op dat moment gaat he me allen om de aminozuren, niet om de andere eigenschappen.

Gangbare hydrolisaten bevatten idd rond de 80% eiwit, en is idd in verglijking met andere eiwitten duur, maar prijs is niet mijn uitgangspunt. Hydrolisaat komt uit onderzoeksresultaten goed uit de bus en eigen ervaring is ook dat het meer effect heeft dan isolaat oid.

Thanks voor de reactie 3XL. Ik ben ontzettend nieuwsgierig welke supps jij nog meer gebruikt zou je dat svp kunnen vertellen.

Op dit moment:

wei hydrolisaat
caseine
creatine
multi vit/min
zalmolie

een fat blocker en multivitamine xD

Terug
Naar boven