Fitness Seller

Welk kan ik t best gebruiken?

Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
71kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Ik fitness 2 jaar non stop 5/6x per week me voedingschema volgt nog.

Ik zit op 71 kg 7% bf en ben 1,70m

Ik wil graag in maart een kuur beginnen.

Heb test e en dianabol gedaan vorig jaar wil ni wat anders ivm lichaamshaar en gyno.

Wat raden jullie me aan te nemen waar ik niet veel last heb van die bijwerkigen?

Eerlijk? Wacht er nog maar wat mee...

Ik denk dat je dat gewoon zelf moet bepalen.
71kg op 170cm met een vp van 7% moet er op zich best nice uitzien..
Zo iets als op mijn avater toen ik 81kg woog op 178cm.
Vind dat de mensen hierboven doen alsof je nog geen geldige reden hebt om te kuren door je gewicht of trainingsjaren, maar ik vind dat met de stats die je hebt, je best de optie verdient hebt om te kuren.
Meeste mensen waren er slechter aan toe toen ze begonnen.

Vind dat de mensen hierboven doen alsof je nog geen geldige reden hebt om te kuren door je gewicht of trainingsjaren, maar ik vind dat met de stats die je hebt, je best de optie verdient hebt om te kuren.

Ik denk dat op basis van het gewicht en waarschijnlijk onjuist bepaald vp niet te zeggen is of hij het wel of niet heeft verdiend. Krachtstats zouden naar mijn mening meer zeggen qua groeipotentie voor de toekomst. Voor hetzelfde geld is TS nog in staat om novice gains te maken en in dat geval is kuren nog lang niet gewenst.

Kuren is door topicstarter gewenst.
Dus Of hij nog kan groeien of niet. Kuren is gewenst

Verder vind ik wel dat ts zich wat beter kan inlezen en dan met een voorstel kan komen.

Ik vind ook dat hij het niet moet doen. Niet vanwege z'n gewicht of trainingsjaren maar omdat hij pas met een voedingsschema gaat beginnen zodra die wilt kuren.

Ik haakte al af toen TS begon met "ik fitness...".

Bambix. En begrijp de rest hierboven niet verkeerd, maar als je eenmaal begint met kuren is het moeilijk er vanaf te blijven. Alle "negatieve" reacties zitten hem in het feit dat je nog niet zo lang traint en je dus nog heel veel kan gainen als je je voeding enzo op orde stelt. Zie het als positief dus :)

Ik vind ook dat hij het niet moet doen. Niet vanwege z'n gewicht of trainingsjaren maar omdat hij pas met een voedingsschema gaat beginnen zodra die wilt kuren.

Daar heb je een punt.
Ik dacht dat ie wel een voedingsschema had, maar het later pas kon posten ofzo...

hiervoor dus... Hij weet duidelijk niet waar het allemaal over gaat.

Dit is naar mijn mening de beste eerste kuur:

week 1 tm 10 - test e 500mg per week
week 12 tm 15 - nolvadex 20mg per dag
week 1 tm 10 - 2x 500iu hcg per week

Met die stats kuren :roflol:

En niet eens z'n eerste kuur. Moet niet gekker worden zeg.

Ik heb je verhaal nog eens gelezen, maar DAFUQ ga je uberhaupt kuren als je bang bent voor "lichaamshaar en gyno"? Ik raad je aan maar gewoon helemaal niet te kuren, want lichaamshaar ga je sowieso krijgen! Ik denk dat menig bodybuilder en/of gebruiker bang is geweest voor sides, maar dat is eenmaal gewoon de keus die je maakt! Denk er nog even goed over na voor je gaat kuren en bedenkt goed wat het allemaal met zich mee (kan) breng(en)t.

AestheticFreak

Ik heb je verhaal nog eens gelezen, maar DAFUQ ga je uberhaupt kuren als je bang bent voor "lichaamshaar en gyno"? Ik raad je aan maar gewoon helemaal niet te kuren, want lichaamshaar ga je sowieso krijgen! Ik denk dat menig bodybuilder en/of gebruiker bang is geweest voor sides, maar dat is eenmaal gewoon de keus die je maakt! Denk er nog even goed over na voor je gaat kuren en bedenkt goed wat het allemaal met zich mee (kan) breng(en)t.

AestheticFreak
Op zich is het best tegen te gaan, in Cools topic anabole androgene oestrogene dilemma staat er veel over(https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205).

Een goede A/E voorkomt gyno(dus test/primo of test/mast) en 400mg pompoenpitolie zou evt wat lichaamsbeharing tegen kunnen gaan. Gezien DHT een belangrijke rol speelt bij de lichaamsbeharing en pompoenpitolie 5-alfa-reductase blokkeert waardoor er minder testosteron omgezet wordt naar DHT(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4017725/).

Op zich is het best tegen te gaan, in Cools topic anabole androgene oestrogene dilemma staat er veel over(https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-anabole-androgene-oestrogene-dilemma.310205).

Een goede A/E voorkomt gyno(dus test/primo of test/mast) en 400mg pompoenpitolie zou evt wat lichaamsbeharing tegen kunnen gaan. Gezien DHT een belangrijke rol speelt bij de lichaamsbeharing en pompoenpitolie 5-alfa-reductase blokkeert waardoor er minder testosteron omgezet wordt naar DHT(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4017725/).

Dus verneuk je alsnog je A:E verhouding, eigenlijk?

Kom op jongens. Je injecteert mannelijk hormoon, dus je wordt hariger. Als je er uit wilt (blijven) zien als een klein jongetje moet je niet kuren.

Dus verneuk je alsnog je A:E verhouding, eigenlijk?

Kom op jongens. Je injecteert mannelijk hormoon, dus je wordt hariger. Als je er uit wilt (blijven) zien als een klein jongetje moet je niet kuren.
Mee eens, een beetje beer hoort erbij. Lijkt me van wel, gezien DHT een stuk androgener is.

Terug
Naar boven