Fitness Seller

welk lichaams type?

typo

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
50%
dag beste leden.
ik zou graag willen weten welk lichaamstype ik ben.
en ook ofdat ik wel aanlag heb voor wat extra spieren.
zoals je ziet ben ik erg mager en heb geen spieren.
ik denk van mezelf dat ik een ecto ben aangezien ik maar smal ben.
omtrek polsen is slechts 16cm,
grtz.

11vmb6w.jpg

359z3fr.jpg

ecto, maar je bent niet extreem mager.. schouders zijn ook normaal in verhouding met je lichaam en benen ook.. hoe oud ben je en wat is je lengte/gewicht?

en goed eten en trainen en dan komen die spieren vanzelf wel, niet te zwaar aan lichaamstypeverhaal tillen

Laatst bewerkt:
50% ecto
25% meso
25% endo

Komt helemaal goed als je gaat trainen hoor. Je kan zeker breed worden met de het juiste train- en voedingsschema.

houd je niet bezig met lichaamstypen of aanleg voor spieren maar ga gewoon beginnen met trainen...

• Topic Starter Topic Starter
ecto, maar je bent niet extreem mager.. schouders zijn ook normaal in verhouding met je lichaam en benen ook.. hoe oud ben je en wat is je lengte/gewicht?

en goed eten en trainen en dan komen die spieren vanzelf wel, niet te zwaar aan lichaamstypeverhaal tillen

ik ben 19 jaar, ik ben een 1m82 en ik weeg 75.3kg.
zwaarder dan ik zelf had verwacht.

en voor een schema dacht ik aan zoiets

MA: armen
DI: borst
WO: buik
DO: schouders
VRIJ: rug
ZAT: benen

van de volgorde weet ik wel niet of dit ideaal is, zal hier voor het forum nog wel afschuimen.

ik ben 19 jaar, ik ben een 1m82 en ik weeg 75.3kg.
zwaarder dan ik zelf had verwacht.

en voor een schema dacht ik aan zoiets

MA: armen
DI: borst
WO: buik
DO: schouders
VRIJ: rug
ZAT: benen

van de volgorde weet ik wel niet of dit ideaal is, zal hier voor het forum nog wel afschuimen.

Zeker niet ideaal. MA train je triceps/biceps, dinsdag gebruik je triceps ook bij borst.

75,3kg denk dat de meeste ecto's (waaronder ik ook) daar blijer mee zouden zijn dan 't huidige gewicht :p

75,3kg denk dat de meeste ecto's (waaronder ik ook) daar blijer mee zouden zijn dan 't huidige gewicht :p
heb geen flauw idee daarover maar het past niet bij mijn lengte :p
waarschijnlijk is het omdat ik groot ben ofzo.

ik mag gerust een stuk breder worden, en zeker mijn armen en kuiten daar zal ik extra aandacht mogen besteden, omdat ik vind dat ze achterlopen op de rest.

voor mijn schema ga ik hier nog wat rondkijken naar andere schema's zodat ik een idee heb op welke volgorde het beste is.
en ook voor de oefeningen wat wat is. en ook over de voeding.
kzou niet graag in een gym binnen stapen als een prutser die daar maar wat staat te klooien met gewichten.
en ook omdat ik dan direct een goeie indruk maak op de rest.
anders zouden ze mischien weinig respect voor me kunnen opbrengen.

Je bent cker geen ecto tenzij je jezelf hiervoor helemaal hebt volgepropt. Kom je makkelijk vet aan? Dan zal je wel endo zijn, en dus vrij makkelijk spiermassa opbouwen hoewel het vet er ook snel op gaat.

Ecto's wegen bij 1.80 vaak iets van 60-65 kilo. Zeker geen 75. Maar je kan het gewoon niet zeggen zonder te weten wat iemand eet. Als je als ecto heel veel eet zal er natuurlijk ook vet bijkomen.

Je bent cker geen ecto tenzij je jezelf hiervoor helemaal hebt volgepropt. Kom je makkelijk vet aan? Dan zal je wel endo zijn, en dus vrij makkelijk spiermassa opbouwen hoewel het vet er ook snel op gaat.

Ecto's wegen bij 1.80 vaak iets van 60-65 kilo. Zeker geen 75. Maar je kan het gewoon niet zeggen zonder te weten wat iemand eet. Als je als ecto heel veel eet zal er natuurlijk ook vet bijkomen.

mijzelf volproppen doe ik zelden.
ik heb jammer genoeg de gewoonte om sochtends niet te eten, de middag meestal een broodje. en de avond wat de pot schaft maar zoveel eet ik niet.
gewoon juist genoeg.
ik ben wel een snoeper en drink niet veel water wel veel te veel frisdrank
allemaal slechte gewoontes dus ;) moet ik afleren.

ik kom niet echt snel vet aan ik kan eten wat ik wil ik verdik maar niet.

ik heb wel een gym gevonden die me wel wat goed lijkt.
het is vrij sober vanbinnen en de toestellen en gewichten lijken zeer deftig.
maar de prijzen doen me duizelen
[Link niet meer beschikbaar]
of wel had ik gedacht aan http://www.healthcity.be/ heb je in nederland ook trouwens
iemand die persoonlijke ervaringen heeft in deze gyms?

Je hebt dezelfde bouw als mij.
Mischien dat ik van nature iets droger ben, maar veel zal het niet schelen.
Denk dat dit een aardig mensel is van 33% ecto 33% meso en 33% endo. :thumb:

Lekker gaan trainen bro!! Trainen kan je lichaamstypen duidelijk veranderen. (lees; stofwisseling) alhoewel, niet bij iedereen.

Ik heb ervaring met HealthCity.
Het is vooral niet een hardcore gym, maar meer een sportschool waar de mensen mooi aan het doen zijn. Je zal je eerste 6-12 maanden wel overweg kunnen omdat ze wel gewoon genoeg gewicht hebben, daarna zal je toch moeten uitwijken naar gyms met meer gewicht, want het houdt gewoon op na een tijdje.

Als je op je centen bent zou ik ook niet naar Healthcity gaan, je betaald onwijs veel voor een sauna, stoomcabine, snelbruiner etc etc, het is er wel vrij luxe wat weer een voordeel is.

sauna en stoomcabine en snelbruiner heb ik allemaal niet nodig.
als ze maar een squatrek hebben en bankjes en veel verschillende gewichten, dumbbells ben ik al tevreden ;)

in de fit studio kan ik een abo krijgen voor 25€ de maand.
is dit veel of juist goedkoop?

dus 1 broodje en avondeten????

dit is mijn huidige leefsT.
ben dus nog niet begonnen met te trainen.

vanaf ik begin zal dit veranderen door om de 2 uur iets te eten met eiwitten en nog andere voedingstoffen die nodig zijn,
ben nog bezig met zoveel mogelijk info te verzamelen voor ik begin

dit is mijn huidige leefsT.
ben dus nog niet begonnen met te trainen.

vanaf ik begin zal dit veranderen door om de 2 uur iets te eten met eiwitten en nog andere voedingstoffen die nodig zijn,
ben nog bezig met zoveel mogelijk info te verzamelen voor ik begin

Dat is misschien nog niet eens 1300 kcal. Ik zou er aan proberen aan te wennen dat je in de toekomst het 2-3 dubbele naar binnen gaat werken :)

sauna en stoomcabine en snelbruiner heb ik allemaal niet nodig.
als ze maar een squatrek hebben en bankjes en veel verschillende gewichten, dumbbells ben ik al tevreden ;)

in de fit studio kan ik een abo krijgen voor 25€ de maand.
is dit veel of juist goedkoop?

Ik weet niet wat de gemiddelde prijs is daar, maar de HealthCity hier kost 75 euro per maand, je hebt wel een Squatrek, bankjes en verschillende gewichten, je kan wel al je oefeningen doen. Maar dat zal wel per Health City verschillen.

25 euro lijkt me een redelijke prijs, maar wat krijg je er voor terug.

Je moet zeker nu al beginnen met proberen met wennen dat je zoveel eet. Ik kan veel eten en had er ook wat moeite mee. Als jij nu al leeft op een broodje en avondeten, ga je echt 4 keer zoveel eten, dat is je lichaam niet gewend. Ik las ergens dat je nu het beste al om het uur een half broodje zou kunnen eten om het te "trainen"

Ik weet niet wat de gemiddelde prijs is daar, maar de HealthCity hier kost 75 euro per maand, je hebt wel een Squatrek, bankjes en verschillende gewichten, je kan wel al je oefeningen doen. Maar dat zal wel per Health City verschillen.

25 euro lijkt me een redelijke prijs, maar wat krijg je er voor terug.

Je moet zeker nu al beginnen met proberen met wennen dat je zoveel eet. Ik kan veel eten en had er ook wat moeite mee. Als jij nu al leeft op een broodje en avondeten, ga je echt 4 keer zoveel eten, dat is je lichaam niet gewend. Ik las ergens dat je nu het beste al om het uur een half broodje zou kunnen eten om het te "trainen"

volgens hun prijslijst heb je een abonnement voor 1jaar voor378 tegen 27 de maand.
wat bedoel je wat krijg je ervoor terug?
ze hebben daar alleen 2kleedkamers en wat je op de foto's ziet, maar niet alles staat op de foto's

kzal ik vanaf nu al dan mezelf beginnen volproppen :p

Terug
Naar boven