AndroidHealthClinic

welk lichaams type?

Nouja wat krijg je er voor terug, je kan nog zo goedkoop zijn als daar niet de apparaten, gewichte, ruimte, openingstijden, hygiene is, is het dus niet "goedkoop".

volgens hun prijslijst heb je een abonnement voor 1jaar voor378 tegen 27 de maand.
wat bedoel je wat krijg je ervoor terug?
ze hebben daar alleen 2kleedkamers en wat je op de foto's ziet, maar niet alles staat op de foto's

kzal ik vanaf nu al dan mezelf beginnen volproppen :p

ik zit bij n health city ik betaal 42€(met n korting) per maand voor een all inclusive... dwz gym, groepslessen, zwembad, sauna, zonnebank en stoombad alsook nog gratis drinken (frisdrank, water en koffie/thee sportdrank niet inbegrepen)
goede gym maar niet van verwachten dat je in een HC BB gym zit
de losse dumbbells lopen maar tot 32kg.

gz

WTF gaan mensen hem bestempelen als ecto... Zijn jullie ****ing gek ofzo?
1. Hij heeft een vetlaagje dat de emeste ectos niet hebben
2. Het gaat er niet volledig om hoe hij er nu uitziet maar hoe hij erin slaagt gewicht aan te zetten.
3. Hijs geen ecto en STOP met die term naar alles en iedereen zijn kop te zwieren.. gaat helemaal nergens meer over
4. Boeie

• Topic Starter Topic Starter
ik zit bij n health city ik betaal 42€(met n korting) per maand voor een all inclusive... dwz gym, groepslessen, zwembad, sauna, zonnebank en stoombad alsook nog gratis drinken (frisdrank, water en koffie/thee sportdrank niet inbegrepen)
goede gym maar niet van verwachten dat je in een HC BB gym zit
de losse dumbbells lopen maar tot 32kg.

gz

ik zal mij eens gaan informeren bij beide gym's dat zal het beste zijn en wat rondkijken naar de trainingsruimte.
32kg lijkt me wel wat te weinig voor borst en rug voor de armen na een tijdje ook wrs.

ectos hebben ook vetlaagjes.. iedereen krijgt vetlaagjes alstie teveel eet..

ectos hebben ook vetlaagjes.. iedereen krijgt vetlaagjes alstie teveel eet..

als je praat over 100% ectos vergeet dit dan maar! zal toch zeker niet zo zijn zoals op de foto.. ik ben ook een ecto, ik at alles wat ik wil kwam geen spiertje vet aan, aldan niet genoeg om het tezien in ieder geval tot ik ben beginnen trainen en op mijn voeding te letten.. resultaat 84kg => 100kg (voor alle vergissingen uitesluiten ik ben wel 2m :p)

Terug
Naar boven