XXL Nutrition

Welk OS heb je op je smartphone?

Peiling Peiling Wat voor smartphone/OS heb je?

• Totaal stemmers
    49
Ik heb Android en ben er zeer tevreden over. De kwaliteit van de touchscreens ligt volgens mij voornamelijk aan het type telefoon dat je gebruikt. Het touchscreen van mijn Samsung was traag en schokkerig, maar het touchscreen van mijn HTC is zeer vloeiend. Een vriend van mij heeft een iPhone en hij zei dat hij eigenlijk geen verschil merkte tussen de schermen. Een kennis van mij heeft Windows Mobile, dat vind ik echt prut.

Ik heb voor iets van 300 euro aan apps op mn telefoon staan waar ik anders voor had moeten betalen..

Alleen TomTom kost al 100 euro

Voor Android heb je Applanet, daarmee kan je alle apps gratis ophalen waar je normaal voor moet betalen. Is geen root voor nodig.

Of android underground, kan je ook alles vinden waar je normaal voor moet dokken.

+ Nog beter iphone jailbreaken = garantie weg

android + AppPlanet = garantie blijft nog, enkel bij roote ben je, je garantie kwijt.

Daarnaast heb je bij appplanet niet elke app die in de market te vinden is, volgens mij was het tijdje terug iets van 10% of dat moet hedendaags al veranderd zijn.

Market, telt hedendaags 200.000 applicaties. Verwacht wordt volgend jaar 400.00 apps

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe veel meer met mn jailbreak dan alleen die gratis apps... En je kunt je telefoon zo naar fabrieksinstellingen zetten, heb je je garantie weer terug.

Garantie is wel het laatste waar ik me druk om maak. Bij een staaltje hardware als een iPhone moet het wel raar lopen voordat je aanspraak op de garantievoorwaarden moet doen.

Laatst bewerkt:
Android 2.2.1.

Hopen dat Gingerbread binnenkort voor de Galaxy S in NL uitkomt.

Terug
Naar boven