MuscleMeat

Welk product moet ik gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sassysas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
65kg
Beste forum leden,

Ik heb een vraag en hopelijk kunnen jullie mij helpen :)
Naast het sporten zou ik graag een supplement willen om extra mee af te vallen. Hoe sneller hoe beter. Ik heb een paar uitgezocht maar zou niet weten welke bij mij past en wat er goed voor mij is. Las dat sommige supplementen bijvoorbeeld niet goed waren voor vrouwen.

Profiel: vrouw, 18 jaar. Gevarieerd dieet, algemeen calorie arm en vet vrij, veel eiwit. Sport 3-4x per week 1,5 uur, daarnaast ook nog 2x per week hardlopen.

De producten die ik had gevonden in jullie forum:
Clenbuterol,
T3/ T4 /T5 (niet goed, veroorzaakt botontkalkig?), Adderall en Ephedrine.

Kunnen jullie mij uit ervaring vertellen wat er werkt voor iemand zoals mij? Heb zelf het idee dat Adderall wel goed werkt of Ephedrine.

Alvast bedankt!

Ik zou 2 gram Tren E zetten.

Zou beginnen met efedriene. Dat is het miltste middel.

Of een hcg kuur en dan max 500 kcal binnenkrijgen.

Ff serieus, je bent 18.
Gebruik gwn ff lekker niks, ik weet wel een paar trucjes.
Pm me maar ;)

Pm jou wel ff dan :)

• Topic Starter Topic Starter

Thanks maar ik kan alsnog niet reageren nu... :(

---------- Toegevoegd om 07:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------

Iemand ervaring met Adderall? Lees er namelijk nooit zoveel over in NL.

Stom zeg, check je pm nog maar een keertje ;)

Thanks maar ik kan alsnog niet reageren nu... :(

---------- Toegevoegd om 07:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------

Iemand ervaring met Adderall? Lees er namelijk nooit zoveel over in NL.

Adderall is amfetamine, oftewel speed.

Gewoon negeren dit is haar tweede topic al, vorig topic vroeg ze ook al om een bron voor speed. Het is gewoon een speedjunk die haar dealer kwijt is.

Liposuctie schijnt het ook goed te doen.

Sinds wanneer is clen een supplement? Is een medicijn voor paarden met astma toch? Dat heb ik van Jesse2010 aka Kelvin aka Gyno Pietermaai geleerd.. :(

Zo te lezen denk je (jezelf overtuigd) dat je weet waar je mee bezig bent qua voeding en training, maar daar ga je al de mist in. Je ziet waarschijnlijk geen resultaat, en nu ben je op zoek naar dat ene wondermiddel. Reality check: Dat wondermiddel bestaat niet. Voedingsschema is essentieel, en dat heb je duidelijk niet. Supplementen zijn een aanvulling op je voedingsschema, geen vervanging van.

Nu noem je een aantal dingen op, die zeker geen supplementen zijn, maar gewoon medicijnen zijn dat een gezond persoon niet zonder recept in handen zou moeten krijgen, volgens mij realiseer je jezelf dat niet eens. Je weet niet eens wat het met je lichaam doet, en nu moeten wij het voor je voorkauwen wat je met een beetje research makkelijk had kunnen vinden?

Als ik jou was zou ik mij gewoon focussen op je correcte voeding en de theorie daarachter, want dat is waarschijnlijk de bron van je probleem.

als je stats kloppen en je daadwerkelijk zegt wat je doet moet je niet meer willen afvallen, gewoon doorgaan en het komt vanzelf

wat... supplementen en dan T3, T4... ok ja goed bezig. wat dacht je van wat hersenen. en waarom raad 88ja haar nou efederine aan (hoop dat je trollt).. is toch overduidelijk dat ze niet weet wat ze doet...

Zorg voor een goede training en voeding en heeel wat meer kennis over deze "supplementen" waar jij het over hebt, want dit is te onverantwoordelijk voor woorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven