MuscleMeat

Welk product neem ik het best bij boksen?????

dirkske015

Cool Novice
Waardering
0
héy

Ik doe sinds 2 jaar al aan bokssport.

ik ben 1m88 groot en weeg 80 kilo.

het probleem is dat ik bij het boksen veel van men gewicht verlies. Gewicht dat ik graag had omgezet in spiermassa. Ik weet echter niet welk product te nemen ??? creatine ? eiwitshakes ??? op het internet word ik ook overompeld met producten die zogezegd voor meer spiermassa zouden zorgen. ik ben hierin echter een ware leek... :(

Ik had graag wat meer gewicht bijgekomen op natuurlijke wijze. (dus niet met behulp van anabolen of dergelijke). Indien dit mogelijk is welk product zou ik best nemen????

Bedankt alvast voor de hulp.

greetzzz... :)

Zoiezo moet je ervoor zorgen dat je voldoende eiwitten binnen krijgt. Ook producten met een hoog 'carotenoids' gehalte zijn zeker aan te raden. Verder zal een weightgainer geen overbodige luxe zijn. Crea kan je ook met cyclussen innemen.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je veelste weinig eet, en dan werkt -ondanks de werking- geen één supplement optimaal.

Zoiezo moet je ervoor zorgen dat je voldoende eiwitten binnen krijgt. Ook producten met een hoog 'carotenoids' gehalte zijn zeker aan te raden. Verder zal een weightgainer geen overbodige luxe zijn. Crea kan je ook met cyclussen innemen.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je veelste weinig eet, en dan werkt -ondanks de werking- geen één supplement optimaal.

:rolleyes:

enige tip die ik de topicstarter kan geven, is je niet blind te staren op al die supplementen maar gewoon goed normaal eten.

Het eerste dat je moet doen is je eten aanpassen aan dat gene dat je doet. Jij doet een sport die heel intensief is, dus heb je meer koolhydraten nodig dan bv een bodybuilder. Ook moet je je eiwitten relatief hoog houden zodat je geen spierafbraak hebt maar eerder een spieropbouw.