MuscleMeat

Welk PS3 spel kopen voor verjaardag?

Enzonn

Competitive Bodybuilder
Waardering
32
Binnenkort is mijn verjaardag, en ik wil een spel vragen aan mijn ouders. Nu zit het zo dat ik al een lange tijd geen baan meer heb en dus ook geen geld, en ik heb daarom al een half jaar geen spel meer kunnen kopen.

Nu vraag ik jullie: Wat vinden jullie het beste ps3 spel dat in het afgelopen half jaar is uitgekomen (alles na gta 4)?

far cry :D
weet niet wanner jij jarig bent anders kan je ook call of duty 5 vragen

far cry schijnt erg tegen te vallen, ik zou kiezen voor fallout 3. Dies vet en je bent er wel een paar uurtjes mee bezig, zit alleen geen online mode in.

Soul caliber 4 is erg tof. En als je een liefhebber ben: saints row 2:D

fifa 2009 alle the way
farcry
of zeker ook een aanrader.. Bad Company

Zoals al gezegd, far cry of COD

Misschien saint's row of fallout3 ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind COD niet geweldig, rpg's als fallout moet ik teveel tijd in steken. Fifa's heb ik al van 2003 tm 08 dus 09 hoeft er eigenlijk niet meer bij. Ipv Saints Row speel ik liever gta... ja ik ben een zeur maar ik koop tenslotte maar een spel. Ikzit te denken aan LBP of resistance 2. Dead Space lijkt me ook wel vet (Resident Evil 4 heb ik echt kapot gespeeld). Heeft iemand die spellen misschien al gespeeld?

Need for Speed: Undercover

Binnenkort is mijn verjaardag, en ik wil een spel vragen aan mijn ouders. Nu zit het zo dat ik al een lange tijd geen baan meer heb en dus ook geen geld, en ik heb daarom al een half jaar geen spel meer kunnen kopen.

Nu vraag ik jullie: Wat vinden jullie het beste ps3 spel dat in het afgelopen half jaar is uitgekomen (alles na gta 4)?

Bad company

Ik zal eens wat meer zoeken over bad company, die spreekt me wel aan.

Ik vind COD niet geweldig, rpg's als fallout moet ik teveel tijd in steken. Fifa's heb ik al van 2003 tm 08 dus 09 hoeft er eigenlijk niet meer bij. Ipv Saints Row speel ik liever gta... ja ik ben een zeur maar ik koop tenslotte maar een spel. Ikzit te denken aan LBP of resistance 2. Dead Space lijkt me ook wel vet (Resident Evil 4 heb ik echt kapot gespeeld). Heeft iemand die spellen misschien al gespeeld?

LBP is ook zeker tof!;)

cod5 of lbp

Ja het zeker een origineel spel, en hij heeft ook hele hoge scores gekregen in recensies. Ik vraag me alleen af hoe lang dat het leuk blijft. Kijk levels ontwerpen heb ik dus totaal geen zin in, dus hoe lang zal het levels spelen leuk blijven?

little big planet of call of duty!

Midnight Club: Los Angeles

als je shooter wilt zou ik voor Call of Duty: World at war gaan ;)

Fallout 3:D

Terug
Naar boven