Sadisje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja het zeker een origineel spel, en hij heeft ook hele hoge scores gekregen in recensies. Ik vraag me alleen af hoe lang dat het leuk blijft. Kijk levels ontwerpen heb ik dus totaal geen zin in, dus hoe lang zal het levels spelen leuk blijven?

( je word standaard dus als cheater gezien met elke keer bovenaan staan met 30-3 
)

Ik zit te twijfelen tussen LBP, Resistance 2, Bioshock, MGS4 en Dead Space. Rpg's als Fallout heb ik echt geen tijd voor, Oblivion heb ik ook uren gespeeld en er gebeurt gewoon te weinig in het spel. Of je het spel snel hebt uitgespeeld maakt me niet zo veel uit (spellen als Uncharted vond ik ook geweldig, heb ik wel 5 of 6 keer uitgespeeld).

Resistance 2 is wel heel vet!
Wel eerst even deel 1 spelen natuurlijk
Ik heb 2 weken geleden een uur ongeveer Resistance 2 gespeeld bij Playstation, echt heel vet! Kwam echt lekkere grote monsters tegen![]()
)Ja deel 1 was mijn eerste game, meteen gekocht toen ik mijn ps3 kocht (de dag dat de ps3 uitkwam)

Ik zit te wachten op de nieuwe Final Fantasy, graphics gaan zoals gewoonlijk bruut worden.

Als het goed is deze zomer

23e, maar ik wil graag tips van mensen die het spel dat je noemen ook al hebben gespeeldMaar far cry lijkt me idd erg vet.