MuscleMeat

Welk PS3 spel kopen voor verjaardag?

Call of Duty: World at war :)

Ja het zeker een origineel spel, en hij heeft ook hele hoge scores gekregen in recensies. Ik vraag me alleen af hoe lang dat het leuk blijft. Kijk levels ontwerpen heb ik dus totaal geen zin in, dus hoe lang zal het levels spelen leuk blijven?

Als je daar geen zin in hebt moet je het niet doen..of je moet genoegen nemen met de community maps;)

"Story" ben je met 6 uur doorheen!..

De single player van Bad Company ben je zo klaar mee. Ga voor een goede RPG zoals Fall Out 3. Daar ben je flink wat uurtjes mee zoet.

Kaal of djoetie is elke x weer hetzelfde, alleen steeds ietsje mooier. Bad company is zeker bruut (ik speel hem wel op de 360) en ziet er strak uit.

Far Cry 2 zou ik als ik jou was sowieso niet doen.
Waarom?
De gameplay is opzich niks mis mee alleen je moet elke keer een klote eind rijden/lopen om een missie te doen van een paar tellen..
En online, tsja ik merk nu al dat er een zeer trieste community is! Ben vanavond al 5x gebanned/gekicked omdat ik "cheat":rolleyes: ( je word standaard dus als cheater gezien met elke keer bovenaan staan met 30-3 :P:D )

Lekker laten liggen dus deze game:)

Edit: dat kicken/bannen is niet alleen bij mij trouwens..
Heb nu een stuk of 10 ranked matches gespeeld en elk potje zijn er minstens 1 of 2 mensen gekicked/banned:(
Maakt het spelen toch wel een stuk minder leuk!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zit te twijfelen tussen LBP, Resistance 2, Bioshock, MGS4 en Dead Space. Rpg's als Fallout heb ik echt geen tijd voor, Oblivion heb ik ook uren gespeeld en er gebeurt gewoon te weinig in het spel. Of je het spel snel hebt uitgespeeld maakt me niet zo veel uit (spellen als Uncharted vond ik ook geweldig, heb ik wel 5 of 6 keer uitgespeeld).

Ik zit te twijfelen tussen LBP, Resistance 2, Bioshock, MGS4 en Dead Space. Rpg's als Fallout heb ik echt geen tijd voor, Oblivion heb ik ook uren gespeeld en er gebeurt gewoon te weinig in het spel. Of je het spel snel hebt uitgespeeld maakt me niet zo veel uit (spellen als Uncharted vond ik ook geweldig, heb ik wel 5 of 6 keer uitgespeeld).

Resistance 2 is wel heel vet!
Wel eerst even deel 1 spelen natuurlijk ;)

Ik heb 2 weken geleden een uur ongeveer Resistance 2 gespeeld bij Playstation, echt heel vet! Kwam echt lekkere grote monsters tegen:D

• Topic Starter Topic Starter
Resistance 2 is wel heel vet!
Wel eerst even deel 1 spelen natuurlijk ;)

Ik heb 2 weken geleden een uur ongeveer Resistance 2 gespeeld bij Playstation, echt heel vet! Kwam echt lekkere grote monsters tegen:D

Ja deel 1 was mijn eerste game, meteen gekocht toen ik mijn ps3 kocht (de dag dat de ps3 uitkwam:D)

Little big planet

Ik zit te wachten op de nieuwe Final Fantasy, graphics gaan zoals gewoonlijk bruut worden.

MGS4, einde verhaal voor dit topic

Had een maat van me little big planet gegeven voor zn bday, hij vond het vet
verder ken ik al die games niet behalve mgs en cod, misschien alle 3 vragen? :D

Bad Company online is sick, COD 5 is k*t. Weer van dezelfde makers als COD3 wat ook een k*tspel was

23e, maar ik wil graag tips van mensen die het spel dat je noemen ook al hebben gespeeld ;) Maar far cry lijkt me idd erg vet.

Geloof me, vraag niet Farcry, ik heb het spel vind er echt geen reet aan.

Na 2 uren had ik het echt helemaal gehad met steeds dezelfde dingen doen, en steeds rijd weer hetzelfde k*t jeepje op je af.

gaap..

Fallout 3, cod5, little big planet.

www.gamekings.tv staan wel leuke reviews op. ;)

Terug
Naar boven