MuscleMeat

Welk risico?

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
hallo ik ben nieuw hier. Ben 18 jaar en train al vanaf mijn 14e. Mijn gewicht is nu 93kg, bf 7,2% en ben 178cm lang. Nou had ik het eens met iemand over anabolen, en die vertelde me dat je met testosteron minder kans heb op onvruchtbaarheid of impotentie dan met nandrolon en dergelijken. Nu begin ik dus sterk te twijfelen of ik wel naturel wil blijven trainen. Ik was altijd bang voor de bijwerkingen zoals impotentie, maar als dit mee blijkt te vallen?
wie kan mij meer vertellen?

Allereerst welkom bro!!! :wave:

Je stats klinken goed man, flinke jongen, en dat natural, respect man :thumbs:

Maaruh, ik ben geen kenner op het gebied van as, maar als je 18 bent zal ik r iig nog niet aan beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Of ik er aan wil beginnen weet ik dus echt niet. Het is niet zo dat ik het nu kan doen, want het is niet echt te betalen voor mij denk ik. Maar ik wil wel weten hoe het zit met dat spul.

ten eerste welkom dude!!!

1.verdiep je eens in de A.S (dan hoef je niet af te gaan op verhaaltje's)
2.zoek eens hier op het board.
3.ik vind je nog erg jong om te gaan kuren.

1. ik heb me verdiept in AS
2. ik heb hier gezocht
3. je bent nooit te jong om te leren

nee, maar wel te jong om te gebruiken

Hier op die board is ontzettend veel informatie te vinden over het gebruik, de werking en de neveneffecten van anabolen. Ook zijn r links naar sites waar je nog meer info kan vinden over as.

Het is denk ik niet ff zo uit te leggen 'hoe het zit met dat spul'. Er zijn veel verschillende soorten met veel verschillende voor- en nadelen. Ga daarom zelf eens op onderzoek uit en stel dan specifieke vragen. Dan kun je rekenen op specifieke antwoorden.

Platox zei:
hallo ik ben nieuw hier. Ben 18 jaar en train al vanaf mijn 14e. Mijn gewicht is nu 93kg, bf 7,2% en ben 178cm lang. Nou had ik het eens met iemand over anabolen, en die vertelde me dat je met testosteron minder kans heb op onvruchtbaarheid of impotentie dan met nandrolon en dergelijken. Nu begin ik dus sterk te twijfelen of ik wel naturel wil blijven trainen. Ik was altijd bang voor de bijwerkingen zoals impotentie, maar als dit mee blijkt te vallen?
wie kan mij meer vertellen?

Hallo ik was zelf 18 toen ik voor het eerst begon en Markus Ruhl Lee Priest Ronnie Coleman etc ware ook geen 25 toen ze voor het eerst iets namen. Zoek echter wel heel goed uit wat je wilt gaan doen en waarom. Je hebt maar 1 lichaam dus wees er zuinig op.

Er is nog nooit een bodybuilder geweest die blijvend onvruchtbaar is gebleven door de AS. Verder is ook nog nooit gebleken dat AS voor een blijvende onvruchtbaarheid kan zorgen. Tijdens het gebruiken zijn mannen meestal onvruchtbaar maar dit herstelt zich na het stoppen gewoon weer. Hoe snel dit hersteld hangt af van de middellen die genomen zijn en van de persoon in kwestie. Impotentie is wordt veroorzaakt door een laag test niveau dat onstaat na het stoppen van een kuur het lichaam maakt het zelf niet direkt aan omdat er een tijd van buitenaf test is toegediend. Er zijn echter voldoende middellen om dit weer snel op gang te krijgen en de meeste BB ers hebben er helemaal geen last van.

Succes

oke! eindelijk een goed antwoord. Daar heb ik tenminste wat aan. bedankt Chemical!

En tja.. Mijn doel? Het liefst wil ik richting de top...

Chemical zei:
Er is nog nooit een bodybuilder geweest die blijvend onvruchtbaar is gebleven door de AS. Verder is ook nog nooit gebleken dat AS voor een blijvende onvruchtbaarheid kan zorgen.

Succes

gevaarlijke uitspraak. veelvuldig en langdurig gebruik van steroiden kan secondary hypogonadism veroorzaken. in het meerendeel van de zware gebruikers hersteld het zich tot een bepaalt percentage, nooit meer 100%, maar lang niet altijd. zoek eens op google op de termen:
- hypogonadism
- secondary hypogonadism
- steroid-induced hypogonadism

er zijn legio gevallen bekend. een van de meest bekend is flex wheeler wiens eigen productie helemaal niet meer op gang gekomen is. maar dan hebben we het ook over mensen die niet 1 of 2 kuurtjes per jaar nemen. ben het eens met chemical dat het meerendeel hersteld, maar nooit iemand die blijvend onvruchtbaar of impotent is gebleven is niet waar, er zijn legio voorbeelden van. de kans dat het bij normaal gebruik voorkomt dat je helemaal niet meer hersteld is erg klein. wel zullen de meeste merken dat de testes nooit meer op de normale grootte voor gebruik komen en dat de coïtus drive blijvend minder is als gevolg van gebruik.

"wel zullen de meeste merken dat de testes nooit meer op de normale grootte voor gebruik komen en dat de coïtus drive blijvend minder is als gevolg van gebruik.
"

Ook niet altijd , normaal gezien zou dat na een kuur terug hetzelfde worden. Je moet verschrikkelijk zwaar en veel kuren om schade op te lopen aan je axis, al de rest van je organen zijn waarschijnlijk eerst naar de kl*te.

Terug
Naar boven