Fitness Seller

welk supplement bij voeding

KeepDreaming

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
69kg
Vetpercentage
7%
Hallo iedereen ,
Ik zit al een tijdje vast op men zelfde gewicht en ik geraak echt niet verder. Ik heb al vanalles geprobeerd , zelfs weight gainers helpen amper. Ik train 5x per week hard , heb een voedingsschema wat ( 300- 500 kcal boven men onderhoud is ) , ik drink geen alcohol meer en let erop dat ik elke nacht 8u slaap heb.

Dus nu is mijn vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft en me verder kan helpen met een goed supplement ;)

hier is nog wat info :

trainingsschema :

maandag : borst triceps
dinsdag : rug schouders
donderdag : borst biceps
vrijdag : benen
zaterdag : biceps triceps

supplementen die ik al heb gebruikt :

BCAA
creatine
whey eiwit ( gebruik ik nu nog , zie voedingsschema )
wheigt gainers ( mutant mass op dit moment )
Animal pack
N.O explode

Voedingsschema :

Zie bijlage , post workout staat whey , maar is weight gainer maar vond ik niet maar eiwitten kh en vetten zijn er wel aangepast ) , + in het schema zit nog geen avondmaal dat is gewoon thuis wat de pot schaft maar is ook vaak biefstuk of kip , vis , eieren , ..

Bijlagen

Je hebt je onderhoud berekend?

Zo ja.. het is een berekening he. Ieder lichaam is anders. Kom je niet aan met 300-500 erboven dan moet je meer eten.
Ik kwam zelf ook niet aan als ik 600 boven mijn berekende onderhoud at. Dus kennelijk ligt mijn onderhoud hoger dan de berekening. dat zou bij jou ook kunnen.

Als er iets niet in de cal lijst staat voeg je hem gewoon toe op de plek van een product wat je niet gebruikt.

Vetten mogen wat hoger..
1-1,5 gram per kg lichaamgewicht.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reactie alvast, maar als je zegt vetten hoger zijn dat dan verzadigde of onverzadigde want ik heb gelezen dat een van de twee helemaal niet goed is.

+ op het schema staat nog het avondmaal niet , daar is vaak ook boter gebruikt om te bakken dus daar komt ook nog wat vet bij zowiso.

Het enige echt slechte vet is transvet.

Bronnen van goede vetten:
Noten, pinda's, eieren, olijfolie, volle melk, avocado, zalm (en anderer vette vis)

lol al die supps heb je teveel cash ofs?

enige wat je nodig hebt is creatine of whey

• Topic Starter Topic Starter
Ghaha ja buh alles eens proberen he ;d en nja ik ben op zoek naar een goede creatine, nu heb ik weight gainer maar doet precies ook niet zo heel veel af. Als deze op is denk ik ook dat ik enkel crea en whey ga nemen.. ga geen geld blijven verspillen ;(

Als je niet aankomt eet je simpelweg te weinig.

Als je niet aankomt eet je simpelweg te weinig.

Dit!

Ik zeg altijd het is niet je training die bepaalt hoe groot je wordt maar hoeveel je eet!

Nouja eten alleen is ook niet goed, maar je snapt wel wat ik bedoel he.
Gwn meer eten, die supps doen dan wel hun bijdrage, maar met supps alleen lukt dat niet.

Enja de 1 moet 3000kcal en de ander met zelfde stats 4000.. Bijkomen doet iedereen wel.(tenzij je 1 of andere serieuze aandoening hebt)

70% voeding 30% training.
Gebruik supps als toevoeging op je schema.
Ikzelf gebruik slechts whey/caseine , preworkout

Terug
Naar boven