Fitness Seller

Welk supplement heb ik nodig?

Schnitzel1

Novice
Waardering
0
Geachte leden,

Ik ben pas nieuw hier op het forum en heb me aangemeld omdat ik geregeld hier kwam kijken voor handige tips met betrekking tot het kweken van meer spiermassa. Ik train zelf al een hele poos ongeveer 2,5 jaar, waarvan het laatste half jaar steeds meer gericht op spiermassa. Ik heb alleen een probleem ik blijf hangen rond de 85 kilogram aan lichaamsgewicht met een vetpercentage tussen de 10 a 20 procent (excacte aantal nog onbekend) en probeer steeds meer en meer te eten dit tot dusver zonder echt resultaat. Ik ben van plan om binnenkort ook te beginnen met extra voedingssupplementen.Ik heb BCAA aminozuren besteld welke ik nog moet binnenkrijgen is er iemand die hier toevallig bekend mee is? Nu ben ik alleen benieuwd wat jullie mij het beste kunnen aanraden, mijn doel is om flink spiermassa bij te komen.

Groetjes Schnitzel1

Een vetpercentage tussen de 10 en de 20 % is wel erg ruim genomen..:p

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

Zoals ik eerder al vermelde, ben ik van plan BCAA aminozuren te gaan gebruiken, verder gebruik ik momenteel nog niks.
Voor wat mijn vetpercentage betreft, inderdaad ruim genomen, wanneer ik hem definitief weet zal ik hem updaten.

eiwitten moet je kopen. dat zijn de bouwstenen om spiermassa te kweken. bij je voeding nog is drie shakes per dag.

Zie dat je voeding in orde is, en dan wat whey shakes ter aanvulling

Creatine kan je binnenkort ook eens proberen

Waarom 3? Bij de training, voor en/of na, dan nog eventueel smorgens...meer moeten het er niet zijn imo.

Mee eens, vind drie (zelfs voor op een trainingsdag) teveel. Houdt het bij twee. 's Morgens en voor/na de training.

Je hebt nix nodig behalve ETEN, en shakes vindt ik geen eten maar eerder een noodoplossing.

ik drink nu per dag 3 shakes van fitshape: super turbo mega massa 16000 En ik eet veel en gezond eten maar ik word er niet zwaarder van. Ik heb ergens gelezen dat van creatine
je spieren een stuk sneller groeien Moet ik het dan allebei nemen of alleen creatine

Dan eet je blijkbaar niet genoeg, meer eten. En dat artikel over creatine 'waar je spieren sneller door groeien' moet je nog maar eens opnieuw lezen.

whey eiwitten en creatine.
's morgens een shake en na de training een shake.
creatine elke dag ca 5 g half uur voor de training, na 6 weken een paar weken stoppen en zo terug verder.

al de rest zijn verkoopsfabels...

Als je veel geld wilt uitgeven zou ik isogainer pakken van nutrabolics.
Ik had 5potten in 1keer gekocht ens zo'n 5kg bijgekomen in 2maanden.
2shakes per dag van 2scheppen.

Terug
Naar boven