Fitness Seller

Welke aminozuren????

Waarom niet gewoon een goede whey proteine aanschaffen. Hier zitten alle aminozuren in die je nodig hebt. Als je dan toch per se losse aminozuren wilt aanschaffen voor vlak voor of tijdens je training zou ik gaan voor de Peptopro van XXL Nutrition. Ben hier zelf enorm tevreden over.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet gewoon een goede whey proteine aanschaffen. Hier zitten alle aminozuren in die je nodig hebt. Als je dan toch per se losse aminozuren wilt aanschaffen voor vlak voor of tijdens je training zou ik gaan voor de Peptopro van XXL Nutrition. Ben hier zelf enorm tevreden over.

Ik heb even gecheckt ze hebben deze in poedervorm en als stacks welke is beter.....? of zit hier niet zo een verschil is

Ik heb even gecheckt ze hebben deze in poedervorm en als stacks welke is beter.....? of zit hier niet zo een verschil is

Je weet dat Whey altijd poeder is en dat een stack een soort 'voordeelpakket' is van supplementen die goed te combineren zijn :D ?

Zou voor de Essential amino stack gaan van xxl. En als je budget het toelaat kan je de peptopro eens proberen of erbij nemen, werkt super.

Zou voor de Essential amino stack gaan van xxl. En als je budget het toelaat kan je de peptopro eens proberen of erbij nemen, werkt super.

bij pepto pro hoor je vaak dat mensen voller staan ook zelf in de cut. is dit bij eas ook het geval? merk je verschil tussen beide?

Bodylab - Amino Pro gold

vind ik een goede amino!

en een mooi prijsje, ook niet onbelangrijk in de crisis tijden;)

Ik denk dat Magic EAA momenteel echt de beste koop is. De pure essentiele aminozuren zijn door de directe opname het beste om te nemen voor- en na je training.

Overdag tussen de maaltijden kun je het beste kiezen voor tabletten.
(De beste koop in aminozuurtabletten)

Ik denk dat Magic EAA momenteel echt de beste koop is. De pure essentiele aminozuren zijn door de directe opname het beste om te nemen voor- en na je training.

Overdag tussen de maaltijden kun je het beste kiezen voor tabletten.
(De beste koop in aminozuurtabletten)

Nette producten die aminozuurtabletten. Ik hoor wel vaak dat in tabletten (harde) de eiwitten vaak kapot zijn en je daarom beter liquid amino of capsules kan nemen. Is dit bij Bodylab amino ook aan de orde ?

bij pepto pro hoor je vaak dat mensen voller staan ook zelf in de cut. is dit bij eas ook het geval? merk je verschil tussen beide?

Yep! Alleen is het bij die peptopro toch net wat anders, moeilijk uit te leggen, maar als je bv laag in carbs gaat blijven je spieren merkbaar voller.

Terug
Naar boven