MuscleMeat

Welke celebrity zou je graag eens voluit op de bek rossen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nicole & Hugo, de meest irritante mensen die op deze aardbol rondlopen, en dan nog de grootste k*tmuziek maken ook!!! :roflol:

gert verhulst, waarom??
omdat het een vieze vuile dikkenek is
trouwens, wisten jullie dat ie Jelle cleymans doet??:D
vriend van me werkt in plopsaland en zag ze vroeger geregeld de trailer van verhulst betreden;) NO BULLSHIT

Ik ben geen gewelddadig persoon dus heb hier geen behoefte aan. Maar zou het niet erg vinden als er een paar lelijk op hun bek gaan en daarbij hun nek breken (zowel in de politiek als elders).

Ik vind het eigenlijk wel een mooi mannetje. Vooral dat stukje over oppakken door politie dat die dan weer lekker kan slapen, eten en relaxen :P Die jongens op de voorgrond vonden het prachtig alleen die 'kkhoeren' die tegenover hem zitten zijn niet amused en die conducteurs ook niet.

Raymond%20van%20Barneveld.jpg

Zomaar, omdat het kan...

Yes-r, en waarom? Gewoon, ik irriteer me gewoon aan hem, hoe hij zich gedraagt enzo.

• Topic Starter Topic Starter
Is wel lachen als je zoiets meemaakt op de trein. :D

Hahaha, dan moet je de grensbussen met Nederland eens een week aan een stuk nemen. Het zit daar vol met dit soort tuig dat naar Nederland afzakt om drugs te scoren. Na een tijdje kijk je niet eens meer op :roflol:

Potti Dave is een legende. Wisten jullie dat hij ook meegedaan heeft met de Soudmixshow?

zou die jerney kaagman wel een volle willen geven :D

Waarom eigenlijk?

mickael jackson !

waarom? , om te kijken hoe ver zijn neus kan vliegen :rolleyes:

verder ontopic : ik sla niemand, ben lief :cool:

Jean-Jacques%20De%20Gucht.jpg

50 cent & lil wayne
motivatie:
denke dat ze goeie hiphop muziek maakt, terwijl ze gewoon de cultuur vernken met hun commerciele troep en lyrics die alleen over bitches geld en dure auto's gaan!

Terug
Naar boven