MuscleMeat

Welke compounds wel/niet? (voorstel)

Bezoekers in dit topic

welke bloedwaarden dan juist? Ik ben er in week 4 van mijn kuur mee begonnen en eind week 10-begin week 11 bloed laten checken, alle gezondheidswaarden waren gewoon in range. Ik laat wel altijd gewoon nier, lever, cholesterol en testosteron checken. De eerste drie voor de gezondheid en de laatste om te zien of de gear echt is.
bloedlipides voornamelijk
 
Hoe is gebruik van Ai/Serms aan te raden bij gevoeligheid. Merk nu weer dat ik opkomende gyno heb, en denk toch dat ik wel kan zeggen dat ik er redelijk gevoelig voor ben. Volgende kuur ga ik voor test primo/mast en misschien wat npp. Ik ga test hoger zetten dus hoogstwaarschijnlijk ga ik dan ook lichte gyno krijgen.

1: lichte dosis nolva
2: lichte dosis nolva + aromasin/arimidex
3: verhogen van beide

Ik blijf de gyno voorkomen/behandelen materie moeilijk vinden om wat nu wel/niet verstandig is.
 
Test houden zoals het is evt de boldenone naar 750 mg , ben zelf geen fan van masteron vandaar dat ik er vanaf zou zien.
 
Test hoger maar preventief adex dan maar. Ik ga hetzelfde doen en ben ook gevoelig (geworden) voor gyno
 
Nu zet ik 200 test + 600 bold (bold 50% omzetting in vergelijking met test = 300) Als ik het goed zeg komt het neer op 500 test/week. Lijkt mij hierom verstandig om te beginnen met 350 test, en kijken of het naar een paar weken gevoelig wordt. Zo ja Ai, zo niet evt kijken of test hoger kan (mocht dat in de kuur passen) en kijken of het dan verandert.

Denk dat ik dit wil gaan doen:
350 Test
500 Primo
300 NPP (misschien einde van de kuur)

Bold wil ik toch even links laten liggen.

edit: ik denk toch dat ik mast voor de zomer ga doen en niet tijdens de winter. Denk dat masteron toch meer een aas is voor looks, en primo heb ik dat idee wat minder. Heb te weinig ervaring met beide middelen om hier een gegronde uitspraak over te doen. Voorkeur gaat nu toch uit van primo > mast.
 
Test hoger maar preventief adex dan maar. Ik ga hetzelfde doen en ben ook gevoelig (geworden) voor gyno
Waarom adex? Liever aro ivm rebound lijkt mij
 
Waarom adex? Liever aro ivm rebound lijkt mij
Of aro idd, heb gewoon goeie adex liggen Hahah. Maar rebound is wel een bitch ja
 
Of aro idd, heb gewoon goeie adex liggen Hahah. Maar rebound is wel een bitch ja

Merk je een verschil met side effects op aro/ari? Ik heb geen ervaring met ari, maar lees wel dat aromasin ivm rebound en lipidprofiele de voorkeur geniet. Twijfel om ari evt keer te proberen of ik verschil merk qua sides, aleen of dat echt nodig is weet ik niet.
 
Merk je een verschil met side effects op aro/ari? Ik heb geen ervaring met ari, maar lees wel dat aromasin ivm rebound en lipidprofiele de voorkeur geniet. Twijfel om ari evt keer te proberen of ik verschil merk qua sides, aleen of dat echt nodig is weet ik niet.
Heb enkel adex geprobeerd, 3 mini kwart pilletjes hebben m'n gyno van pretty bad naar niet zichtbaar laten slinken op een week tijd, zonder verlies van libido/energie/ etc
 
Back
Naar boven