AndroidHealthClinic

Welke dans beheers jij?

Peiling Peiling Dansen iets voor jou?

• Totaal stemmers
    56
Ow foxy foxtrot met je elastieken beeeeeenen. Ja ik kan dansen, volgens mij heb ik het uitgevonden. Of het nou de plaatselijke zigeuner muziek voor de supermarkt is, of de plaatselijke indianen die in het centrum muziek maken. Mij maakt het allemaal niet uit weetje.

Salsa staat ook nog steeds op mijn lijstje .. vroeger verplicht sTdansen gedaan, en kan je zeggen ballroom zuigt.
Wat een saaie dooie dansen zijn dat zeg.

Ow foxy foxtrot met je elastieken beeeeeenen. Ja ik kan dansen, volgens mij heb ik het uitgevonden. Of het nou de plaatselijke zigeuner muziek voor de supermarkt is, of de plaatselijke indianen die in het centrum muziek maken. Mij maakt het allemaal niet uit weetje.

:roflol: (letterlijk)

Mijn ex wou altijd samen met mij op dansen, nooit iets geworden. Goed kunnen dansen lijkt me wel leuk. :)

Ik probeer Mc Lovin na te doen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik kan niet dansen, zou het wel willen. Alleen de Kabouter Plopdans kan ik een beetje:p

heb op nee gestemd:)
kan het wel, maar wil het niet:D

white guys :roflol:

25 jaar geleden dansles (ballroom + Latin) gehad, sindsdien precies 0 keer gebruikt (ok 2 keer dan).

Vrije sT "swing" (zeg maar disco en beyond) nooit les in gehad, maar wel 25 jaar lang plezier van gehad.

De juiste pasjes kunnen maken is handig als je een argument nodig hebt om een vrouw in je armen te houden. Maar goed, als je tantes (moeder / oma/ ...) erachter komen mag je met hen gaan dansen op alle gelegenheden.....

Ik kan alleen hakken..

Idd, alleen als ik dronken ben. Ik kan wel dansen thuis als ik alleen ben, maar in een menigte lukt het niet, zal wss wel met zelfvertrouwen te maken hebben. :o

Als je dronken bent denk je dat je kan dansen, net zoals je dan denkt dat je goed kunt nken en auto kunt rijden. Dit wordt ook wel het beer goggles effect genoemd. Beter probeer je nuchter te dansen, ook al voelt het voor je gevoel k*t het ziet er altijd beter uit.

Vroeger in de IT en RoXY wekelijks op de blokken gedanst, was in de jaren 90.
Ontbloot bovenlijf en stampen op die blokken, en ja ik kon goed dansen destijds, anders mocht je de blokken niet zomaar op.

Vind dansen nog steeds heerlijk, pilletje erin en de hele nacht in trance, alleen die conditie laat te wensen over, sneller moe.

cripwalk natuurlijk

idd, ik merk het zelf ook wel. als een lekker nummertje komt en je kan/staat lekker te dansen met een big smile op je gezicht, dat trekt zeker wel vrouwtjes aan.:)
is ook een paar keer voorgekomen dat vrouwtjes naar mij toe zijn gekomen en mij een complimentje gaven dat ik lekker kon dansen. (en dan bedoel ik echt gewoon dansen en niet jumpen, tektonic of dat hiphop/streetdance moves gedoe).

dus ik vind het zeker een voordeel:D

• Topic Starter Topic Starter

Heerlijk als je met zoiets mee kan dansen op de vloer

Terug
Naar boven