Fitness Seller

Welke DBB'er dacht dat hij 10 autos kon omgooien?

SkyBlazer

Colossal Veteran
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.751
Lengte
1m88
Massa
101kg
Vetpercentage
18%
Ok, welke dbb'er dacht even stoer te zijn maar scheurde toen zijn biceps?

Een kandidaat van de nieuwe SBS tv-show Wedden Dat Ik Het Kan! heeft zich tijdens de opnames verwond en moest direct worden afgevoerd naar het ziekenhuis. De kandidaat schreeuwde het uit van de pijn, omdat hij de biceps van zijn rechterarm scheurde.
De man, die wilde bewijzen dat hij in één minuut tien auto's kan omgooien, werd direct geopereerd. Dat meldt Shownieuws. Het programma, dat gepresenteerd wordt door Jeroen van der Boom, laat het ongeluk niet op televisie zien. 'Het ongeluk zal niet te zien zijn in de uitzending omdat er niet is gefilmd,' aldus SBS.

huh? er werd niet gefilmd?

'Het ongeluk zal niet te zien zijn in de uitzending omdat er niet is gefilmd,' aldus SBS.

dan heb je helemaal voor niks je biceps afgerukt weetjewel :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Vond dat ook raar.
Ik denk dat de DBB'er gedreigt heeft de dbb e-detective's los te laten op de producenten van het programma om hun leven vervolgens kapot te trollen. Hierna is het beeldmatriaal vernietigd.

Deed Skinnie niet iets met auto's of vrachtwagens?

Zal waarschijnlijk iemand zijn uit sterkste man circuit, maar denk niet iemand actief van dbb.

Vond dat ook raar.
Ik denk dat de DBB'er gedreigt heeft de dbb e-detective's los te laten op de producenten van het programma om hun leven vervolgens kapot te trollen. Hierna is het beeldmatriaal vernietigd.

Deed Skinnie niet iets met auto's of vrachtwagens?

ja, maar ik ga ze niet optillen als ze het motorblok/de versnellingsbak er niet uitgehaald hebben:)

Jimmy Laureys denk ik, die heeft ervaring met gescheurde biceps...:)

Kun je ook nog iets winnen met dat programma?

Terug
Naar boven