MuscleMeat

Welke dosering is in verhouding? Tren a naar Parabolin

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ben met de volgende kuur bezig:

Test-e 750mg/wk
Bold 600mg/wk
Parabolin 153mg/wk
6wk Tren a kick 800mg/wk

Nou is men vraag, hoeveel parabolin in mg is in verhouding met 800mg tren a? Simpel gezegd, is 153mg/wk parabolin ongeveer dezelfde dosering als 800mg/wk tren a of verre van hetzelfde?

Na die 6 weken valt tren a dus weg en wil ik wel zorgen dat de tren genoeg aanwezig blijft.

Parabolin is van blauw wit, tren a van rood zwart.

Tren zet je op 800 para op 153 Hoe denk je in godsnaam dat dat misschien wel evenveel is?

• Topic Starter Topic Starter
Tren zet je op 800 para op 153 Hoe denk je in godsnaam dat dat misschien wel evenveel is?

Omdat het 2 verschillende tren varianten zijn en het kan verschillen in werkende stof / opname mg naar mg. En blauw wit is ook betere kwaliteit zo beweerd men.

Maar had ook niet verwacht dat 153mg (2 amps) hetzelfde zou zijn)

Dan ga je ff zoeken wat het ester gewicht is van para tegenover ace.

Parabolan heeft een zwaarder ester gewicht dus no way dat 153mg in de buurt komt van 800mg tren a.

76mg para zou ongeveer 58mg tren a zijn.

Ben met de volgende kuur bezig:

Test-e 750mg/wk
Bold 600mg/wk
Parabolin 153mg/wk
6wk Tren a kick 800mg/wk

Nou is men vraag, hoeveel parabolin in mg is in verhouding met 800mg tren a? Simpel gezegd, is 153mg/wk parabolin ongeveer dezelfde dosering als 800mg/wk tren a of verre van hetzelfde?

Na die 6 weken valt tren a dus weg en wil ik wel zorgen dat de tren genoeg aanwezig blijft.

Parabolin is van blauw wit, tren a van rood zwart.

Jezus Christus wat moeten idioten zoals jou aan de tren.. als je 2ml wilt zetten lukt dat dan wel ? Lijkt mij als je per ongeluk 1ml zet de 1ne week, dat je dan 6ml volgende week zet als compensatie.

Parabolan heeft een zwaarder ester gewicht dus no way dat 153mg in de buurt komt van 800mg tren a. 76mg para zou ongeveer 58mg tren a zijn.

Thanks! Beter tren a er dan bij blijven houden op een lagere dosering?

Jezus Christus wat moeten idioten zoals jou aan de tren.. als je 2ml wilt zetten lukt dat dan wel ? Lijkt mij als je per ongeluk 1ml zet de 1ne week, dat je dan 6ml volgende week zet als compensatie.

Doe is normaal gast

Zoek dan zelf gewoon ff op wat de ester gewichten zijn, zo kan je voor jezelf ff kijken hoeveel tren a je erbij wilt laten lopen.

800 mg tren a en 2 amps para is dus appels met peren vergelijken . Para van dit merk is erg goede tren dat klopt, ik zit nu op 5 amps per week van dit spul en het werkt goed , goede krachttoename vooral. Maar 2 amps is denk ik wel te weinig , 3 amps lijkt me al iets beter . 800 mg tren a heb ik ook gedaan , kwa kracht doet para het beter voor mij , kwa vetverlies ook . Tren a maakte me wel erg agressief en dit was niet aangenaam

800 mg tren a en 2 amps para is dus appels met peren vergelijken . Para van dit merk is erg goede tren dat klopt, ik zit nu op 5 amps per week van dit spul en het werkt goed , goede krachttoename vooral. Maar 2 amps is denk ik wel te weinig , 3 amps lijkt me al iets beter . 800 mg tren a heb ik ook gedaan , kwa kracht doet para het beter voor mij , kwa vetverlies ook . Tren a maakte me wel erg agressief en dit was niet aangenaam

Hoe is het met je acne op para?

Hoe is het met je acne op para?

Ik heb nu antibiotica gekregen , en ben er al 3 weken mee bezig . Het is niet verergerd sinds dien , de acne is er wel nog Steeds alleen op bovenrug , heb het gevoel dat het minder word maar toch fucked up want ik kan niet meer in tanktop trainen erdoor , als het niet weggaat zou ik iets beters krijgen van mijn arts , dus deze nog opmaken en dan terug voor een afspraak .

Ik heb nu antibiotica gekregen , en ben er al 3 weken mee bezig . Het is niet verergerd sinds dien , de acne is er wel nog Steeds alleen op bovenrug , heb het gevoel dat het minder word maar toch fucked up want ik kan niet meer in tanktop trainen erdoor , als het niet weggaat zou ik iets beters krijgen van mijn arts , dus deze nog opmaken en dan terug voor een afspraak .

hoop voor je dat het dan weg blijft. Ik heb ook 2 antibiotica kuren gedaan maar kwam elke keer gewoon weer net zohard terug.

Dat is mij idd ook verteld, als je goed gaat op die tren a dan ga je nog beter op die para. Ik heb wat agressie problemen om tren a. Ik ga even bekijken wat het slimst is, thanks voor je input.

Dat is mij idd ook verteld, als je goed gaat op die tren a dan ga je nog beter op die para. Ik heb wat agressie problemen om tren a. Ik ga even bekijken wat het slimst is, thanks voor je input.

Ik heb met para ook mood swings maar
Minder agressief als met tren a , wat de verklaring daarvoor is weet ik niet . En de kracht gains zijn echt indrukwekkend

Terug
Naar boven