AndroidHealthClinic

Welke fatburner is aan te raden?

Geen een eigenlijk. Op cafeïne na dan, maar daar moet je wel tegen kunnen ;)

Best is nog cardio + goed voedingsschema imo..

goed eten. eet je chips. dan zit je fout.
eet je ijs . dan zit je fout.

eet ijsklontjes!!!

fatburners heb je niet nodig. je moet natural gaan.

1. voeding altijd nummer 1
2. goede rust.
3. genoeg tijd aan cardio doen. dus geen 30 minuten en dan denken zo het is nu wel genoeg.
4. eet niets na je cardio. ongeveer een uur. want je zit dan nog in de vet verbrandings fase.
5.koop pas sups als je dit allemaal beheerst en het al een paar maanden doet

en als je een energy boost wilt? als je laag in carbs zit heb je misschien wel wat nodig om het uit te houden.

Hier is alles verboden vroeger werkte alri hyper en nu werkt het amper -__-

ECA stack
ECAY stack

wat extreem maar werkt ook goed clenbuterol

voor gevorderde DNP

black cats,top spul

Fatburner topic # 999.782.

fatburners heb je niet nodig. je moet natural gaan.
Dus als je aan de fatburners zit ben je niet meer natural? :rolleyes:

Ben er wel mee eens dat de meeste fatburners beetje geldklopperij zijn, er zijn een paar goede legale zoals Lipo-6. De werkelijke werking zal minimaal zijn maar als je voeding en training helemaal op orde zijn kan elk beetje helpen en is een fatburner aan te raden als je er geld voor over hebt.
3. genoeg tijd aan cardio doen. dus geen 30 minuten en dan denken zo het is nu wel genoeg.
30-40 min. cardio per dag is al dikke prima en in de praktijk lastig te behalen, dus beetje onzin uitspraak.

4. eet niets na je cardio. ongeveer een uur. want je zit dan nog in de vet verbrandings fase.
Weet niet wanneer jij je cardio doet maar bij mij is het meestal direct na de training of direct na het opstaan op een nuchtere maag. Geloof me, in beide gevallen wil je DIRECT na je cardio eten. Vooral de de proteine moet er direct in om spierverlies tegen te gaan na je cardio en het feit dat je waarschijnlijk al een tijd zonder eten zit. Dit advies zal overigens wel op gaan voor je alledaagse huisvrouw maar niet voor een bber.

5.koop pas sups als je dit allemaal beheerst en het al een paar maanden doet
Koop sups wanneer je voeding + training helemaal op orde zijn, mag hopen dat niemand jouw regels beheerst LOL.

Lipo 6 Black

Iets met cafeïne, liefst gestackt met groene thee extract (ECGC of EGCG, ik kan het maar niet onthouden) als AANVULLING op een goed voedings- en trainingsschema

1. Kijk naar je onderhoud met 3x krachttraining
2. Eet hetzelfde, voeg 3x/w 45m cardio toe
3. Profit

Als het dan niet lukt kun je evt kiezen minder te eten of een stimulant te gebruiken. (DMAA/E)

Om mee te beginnen zou ik eens TRANSFORM (L-Carnitine Tartrate)
van body & fitshop proberen.succes

Gebruik de search functie gappie, niet alles word voor gekauwd.

Terug
Naar boven